ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان خرمشهر غربی- شماره ۱۹۴
  • درباره ما : کارخانه شرکت صنایع سرماآفرین ایران با مساحتی در حدود ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی البرز قزوین واقع شده و حدود ۵۰ سال از عمر پر بار آن می گذرد. در طول این سال ها سرماآفرین همگام با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا اقدام به بهینه کردن تکنولوژی ساخت نموده و در این راستا خود را به آخرین تجهیزات و ماشین آلات CNC مجهز گردیده است. کارخانه شامل بخش های تولید، مهندسی محصول، برنامه ریزی، کنترل کیفیت، تعمیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه شرکت صنایع سرماآفرین ایران با مساحتی در حدود ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی البرز قزوین واقع شده و حدود ۵۰ سال از عمر پر بار آن می گذرد. در طول این سال ها سرماآفرین همگام با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا اقدام به بهینه کردن تکنولوژی ساخت نموده و در این راستا خود را به آخرین تجهیزات و ماشین آلات CNC مجهز گردیده است. کارخانه شامل بخش های تولید، مهندسی محصول، برنامه ریزی، کنترل کیفیت، تعمیرات و نگهداری و مهندسی صنایع است.
    حسب سفارش ساخت ارسال شده از اداره فروش به کارخانه، اداره برنامه ریزی اقدام به تهیه برنامه های تولیدی برای آن سفارش ساخت می نماید. مبنای این برنامه ریزی، لیست مواد (BOM) تهیه شده توسط اداره مهندسی است که برای کلیه محصولات قابل ارائه تهیه شده و بطور مستمر مورد بازنگری قرار میگیرد. این برنامه های تولیدی بصورت دستور تولید در اختیار اداره تولید قرار میگیرد.
    اداره تولید براساس برنامه و همچنین نقشه ها و دستورالعمل های تولید که توسط اداره مهندسی در اختیار قرار گرفته شده اقدام به تولید و تهیه گزارش از روند تولید می نماید. فرآیند تولید در سه بخش تولید مقدماتی (قطعه سازی)، پیش مونتاژی (نیمه ساخته) و مونتاژ نهائی انجام میگیرد.
    نمایندگان اداره کنترل کیفیت بعنوان نمایندگان اداره مهندسی در کلیه مراحل تولیدی، فرآیند تولید را با مستندات مهندسی مقایسه و مورد بازرسی قرار داده و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت، ادامه روند تولید را متوقف نموده و از اداره مهندسی درخصوص مغایرت بوجود آمده کسب تکلیف می نماید تا در نهایت خللی در کیفیت محصول تولید شده وارد نشود.
    اداره مهندسی صنایع نیز همگام با سایر واحدهای مستقر در کارخانه نظارت مستقیم بر فرآیندهای جاری در کارخانه داشته و ضمن مراقبت و تضمین کیفیت مسئولیت کالیبراسیون و آموزش را نیز عهده دار است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
چیلر تراکمی سری 30HC
چیلر تراکمی سری 30HK,HR
چیلر تراکمی سری 30HA
چیلر تراکمی سری 30HL,HS
چیلر تراکمی سری 30XD
چیلر تراکمی سری ‌30RAN
چیلر جذبی 16DNS
چیلر جذبی 16JB-LT
پکیج سری 50DA
پکیج سری 50ZA
هواساز سری 39FD
هواساز سری 40RM
کندانسور هوایی 09CDF
کندانسور هوایی 09XD
فن کویل سری 42AB
فن کویل سری 42AC
فن کویل سری 42DC
فن کویل سری 42HB
فن کویل سری 42GS
فن کویل سری 42NF
فن کویل سری 42HC
برج خنک کننده سری SAFCT
برج خنک کننده سری HCC
کندانسینگ یونیت 38AK
کندانسینگ یونیت سری 38XD
کویل های الکتریکی
کویل های گرمایشی آبی