ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCZz-f-AN6BJqY9vHIseUh_Q
  • آدرس : Germany-Hauptstr. ۱۹/۸۵۳۰۵ Jetzendorf
  • درباره ما : در جتزندورف آرام ، در شمال مونیخ ، لورنز واگنر ، پسر کفاش یوهان واگنر ، شرکت LOWA را در سال ۱۹۲۳ تأسیس کرد. نام شرکت مخفف حروف اولیه LOrenz WAgner است. این خانواده علاقه زیادی به کفش و مهارت های صنایع دستی در خونشان داشتند. این واقعیت نشان داد که دو برادر او ، هانس و آدولف ، نیز شرکت های تولید کفش را تأسیس کرده اند. لورنز واگنر مخترع درخشان و کفاشی پرشور بود. او ساعتها و روزها را به تمری ...
    بیشتر
  • درباره ما :


    در جتزندورف آرام ، در شمال مونیخ ، لورنز واگنر ، پسر کفاش یوهان واگنر ، شرکت LOWA را در سال ۱۹۲۳ تأسیس کرد. نام شرکت مخفف حروف اولیه LOrenz WAgner است. این خانواده علاقه زیادی به کفش و مهارت های صنایع دستی در خونشان داشتند. این واقعیت نشان داد که دو برادر او ، هانس و آدولف ، نیز شرکت های تولید کفش را تأسیس کرده اند. لورنز واگنر مخترع درخشان و کفاشی پرشور بود. او ساعتها و روزها را به تمرین و دوام و مدل و کف اختصاص داد. داستان موفقیت با تولید کفش هافرل آغاز شد.

    شور به کمال می انجامد
    کارهای لورنز زمینه ساز موفقیت در آینده شرکت بود. برای او ، محصولی آماده نبود تا جایی که کاملاً متناسب و مناسب نباشد. او بهترین چرم های منطقه را برای کفش های خود انتخاب کرد و رویه و زیره های محکم ساخت. نتیجه این کار کفش های با دوام و بی کیفیت با کیفیت بود. کیفیت بالای "دوخت دوخته شده" - نوعی تولید از کوهها - کاملاً ساخته شده با دست ، گسترش شرکت را برای اولین بار در اواخر دهه ۱۹۲۰ ضروری کرد. اولین ساختمان تولیدی در سالهای ۱۹۳۰ و ۱۹۳۱ ساخته شد. علاوه بر این ، پایه های موفقیت بیشتر با چکمه های کوهستانی برای شکارچیان کوهستان و چکمه های اسکی توری پایه گذاری شد. در همان زمان ، داماد آینده و وارث شرکت Sepp Lederer به عنوان یک شاگرد در شرکت شروع به کار کرد.

     

    بستن
محصولات
ALBA III GTX Ws
BARINA III GTX Ws
CALCETA III GTX Ws
HELSINKI II GTX
SEATTLE II GTX QC
SEATTLE II GTX LO
PIROL KIDS
DIEGO II GTX LO