ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- پل سید خندان- ابتدای سهروردی شمالی -کوچه بسطامی- پلاک ۳۱ -واحد ۴
  • درباره ما : شرکت بازرگانی تولیدی ، خدماتی پارس آذین داتیس با نام تجاری پارس دکور در سال ۱۳۷۹ با هدف کار آفرینی و اشتغال زایی که خود باعث رشد و شکوفایی اقتصاد ملی و در نتیجه رونق بازار کار داخلی خواهد شد ، تاسیس گردید . تاکنون با یاری خداوند متعال و سعی و کوشش متخصصین در جهت ارائه بهترین خدمات به هموطنان عزیز در رابطه با طراحی ، تولید و اجرای دکوراسیون داخلی و نیز واردات موفق بوده ایم و بحمدالله توان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی تولیدی ، خدماتی پارس آذین داتیس با نام تجاری پارس دکور در سال ۱۳۷۹ با هدف کار آفرینی و اشتغال زایی که خود باعث رشد و شکوفایی اقتصاد ملی و در نتیجه رونق بازار کار داخلی خواهد شد ، تاسیس گردید . تاکنون با یاری خداوند متعال و سعی و کوشش متخصصین در جهت ارائه بهترین خدمات به هموطنان عزیز در رابطه با طراحی ، تولید و اجرای دکوراسیون داخلی و نیز واردات موفق بوده ایم و بحمدالله توانستیم در مدت زمان کوتاه گامهای بلندی برداریم و تمامی موفقیتمان را مدیون الطاف الهی هستیم.

    هدف شرکت ، کار آفرینی و اشتغال زایی در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و رونق کسب و کار داخلی می باشد.

    فعالیت ها :

    شرکت پارس دکور با برخورداری از سابقه تولیدی چندین ساله و پشتوانه و تجربه و دقت متخصصین ماهر خود از سال ۸۶ به تجهیز سالنهای آمفی تئاتر، کنفرانس ، آکوستیک نمودن استادیوم صدا و غیره می نماید ولی تولید مبلمان اداری ، میز های مدیریتی ، ناهار خوری ، پارتیشن ، کانتر ، صندلی از جنس کروم و شیشه را با مارک داتیس از فعالیت خود خارج نموده است و در حال حاضر محصول تولیدی شرکت دیوار پوش های پی وی سی با مشارکت کارخانجات ایرانی می باشد.

    در ذیل برخی از فعالیت های این واحد فنی را به استحضار می رساند :

    √ نقشه برداری ، طراحی و نقشه کشی فاز یک و دو

    √ تغییر نقشه و بازسازی کل بنا (داخل و خارج – نمای ساختمان)

    √ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تجاری ، اداری ، بهداشتی ، پذیرایی

    √ طراحی و اجرای فضاهای سبز و پارکها

    √ طراحی و ساخت سوله های صنعتی

    بستن
محصولات
دیوار پوش ضد ضربه
دیوارپوش MDF
دیوارپوش پی وی سی چاپی
دیوارپوش بیمارستانی مدل ال جی
دیوارپوش بیمارستانی مدل فوربو