ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان ونک-خیابان ونک-پلاک ۱۱
  • درباره ما : لابراتوار داروسازی مینا در سال ۱۳۳۰ توسط دکتر احمد پاکروان در محلی در خیابان امیریه، کوچه گنجه ای تاسیس گردید و در سال ۱۳۴۸ به محل جدید واقع در خیابان ونک انتقال یافت. نام اولیه این لابراتوار شرکت نسبی لابراتوارهای داروسازی مینا بود. این شرکت در سال ۱۳۳۴ شروع به بهره برداری نمود. از آنجائیکه دکتر احمد پاکروان از اساتید رشته داروسازی دانشگاه تهران بودند توانستند با بهره گیری از تجربیات عل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لابراتوار داروسازی مینا در سال ۱۳۳۰ توسط دکتر احمد پاکروان در محلی در خیابان امیریه، کوچه گنجه ای تاسیس گردید و در سال ۱۳۴۸ به محل جدید واقع در خیابان ونک انتقال یافت. نام اولیه این لابراتوار شرکت نسبی لابراتوارهای داروسازی مینا بود. این شرکت در سال ۱۳۳۴ شروع به بهره برداری نمود. از آنجائیکه دکتر احمد پاکروان از اساتید رشته داروسازی دانشگاه تهران بودند توانستند با بهره گیری از تجربیات علمی خود و دعوت از متخصصین برجسته ضمن بسط و توسعه رشته داروسازی در کشور، تولیدات خود را نیز در بهترین ردیف فرآورده های دنیا درآورند. لابراتوار مینا اکنون در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه قرار گرفته است که طبقه همکف بخش داروئی است که تولیدات آن در بخش جامدات عبارت است از قرص های فولیک اسید- ویتامین ۶B- آدولت کلد- استامینوفن کدئین- کوئتیاپین- ناپروکسن/ سومتوتروپین- کلوکودکس- والریک- میناسیج و در بخش مایعات شربت های دکسترومتورفان- دکسترومتورفان P- دیفن هیدرامین- دیفن هیدارمین کمپاند- محلول خوراکی استامینوفن- الگزیر برم هگزین- شربت تیمیان- شربت تیمیان بدون قند- شربت مینا پرازین- محلول ماینوکسیدیل ۲ و ۵ درصد.

    لازم به یادآوری است که ماشین آلات مورد استفاده با گذشت زمان به روز شده اند و بخش قرص سازی از مدرنترین ماشین آلات بهره برداری می شود. در طبقه فوقانی لابراتوار بخش آرایشی و بهداشتی قرار دارد که به لحاظ درجه بندی دانشگاه شهید بهشتی آن را جزء گرید A قرار داده است و انواع کرم ها و شامپوها و محلولهای آرایشی و بهداشتی را تولید می نماید. از آن جمله کرم خاویار صورت- خاویار دورچشم- لوسیون بدن خاویار- کرم مرطوب کننده- کرم دست و صورت و انواع کرم موبر آقایان و بانوان است. بخش آرایشی و بهداشتی صاحب دو برند معروف بنام پریزن و درمینا می باشد. برند درمینا به تازگی وارد بازار شده است و در آینده نزدیک تعداد بیشتری از اقلام آرایشی و بهداشتی با برند درمینا تولید خواهد شد.

    بستن
محصولات
شامپو عسل ضد شوره
شامپو عسل مخصوص موهای چرب
شامپو عسل مخصوص موهای خشک و آسیب دیده
شامپو عسل مخصوص موهای معمولی
کرم خاویار پریزن (30 ml)
کرم خاویار پریزن (ml 50)
کرم دست و صورت پریزن (پلی ویتامینه)
کرم دور چشم حاوی عصاره خاویار (15 ml)
کرم مرطوب کننده پریزن (کاکتوس)
کرم موبر بدن 100 گرمی آقایان
کرم موبر بدن پریزن 100 گرمی
کرم موبر بدن پریزن 50 گرمی
کرم موبر صورت پریزن