ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده ورامین-جاده ریحان آباد-کوچه بلورسازی-پلاک ۳۸ شرکت پوشش چرم پارس
  • درباره ما : زنده یاد قاسم دارابیها، از آغاز دهۀ ٣٠ خورشیدی شروع به فعالیت در زمینۀ فرآوری، سورت و صادرات پوست و رودۀ دامهای سبک نمود. در سال ١٣٧٠ و در ادامۀ این فعالیت ۴٠ ساله ، شرکت پوشش چرم پارس با مسئولیت محدود، با پشتوانۀ تجربی یکی از قدیمی ترین و پیشروترین فعالان این عرصه تاسیس شد. هم اکنون آقایان رضا دارابیها (رییس هیئت مدیره)، محمد دارابیها (مدیر عامل) و حسین دارابیها (نایب رییس هیئت مدیره) ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    زنده یاد قاسم دارابیها، از آغاز دهۀ ٣٠ خورشیدی شروع به فعالیت در زمینۀ فرآوری، سورت و صادرات پوست و رودۀ دامهای سبک نمود. در سال ١٣٧٠ و در ادامۀ این فعالیت ۴٠ ساله ، شرکت پوشش چرم پارس با مسئولیت محدود، با پشتوانۀ تجربی یکی از قدیمی ترین و پیشروترین فعالان این عرصه تاسیس شد.

    هم اکنون آقایان رضا دارابیها (رییس هیئت مدیره)، محمد دارابیها (مدیر عامل) و حسین دارابیها (نایب رییس هیئت مدیره) عهده دارمسئولیت این مجموعه هستند.

    از آنجایی که بازارهای هدف محصولات شرکت، کشورهای اتحادیۀ اروپا مانند آلمان، سوییس، فرانسه، ایتالیا و… هستند ، نهایت تلاش دست اندرکاران این مجموعه تهیۀ مواد اولیۀ مورد نیاز از بهترین منابع و فراهم کردن یک محیط کاملا بهداشتی است تا در سایۀ به کارگیری کادر مجرب، نظارت روزانۀ دامپزشک و رعایت استانداردهای سازمان دامپزشکی ایران ، محصول تولیدی با کیفیت بسیار بالایی از نظر کالیبراسیون و سورتینگ به دست مصرف کنندگان برسد.

    بستن
محصولات
تولید و صادرات پوشش طبیعی سوسیس و کالباس