ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار نلسون ماندلا(جردن)-کوچه یزدان پناه-پلاک ۴۳- طبقه اول
  • درباره ما : در سال ۱۳۶۲، نیاز به تولید داخلی مواد خام در صنایع بنیادین و اصلی بسیار مبرم و ضروری مینمود. یکی از پیشتازان این ایده، مدیـریت شـرکت صنایع شیمی و پتروشیمی ایران بود که کارخانه ای را برای تولید سورفکتنت های آنیونی ، کاتیونی ، غیر آنیونی و آمفورتیک تاسیس نمودند. شرکت صنایع شیمی و پتروشیمی ایران به عنوان نخستین تولیدکننده مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید شامپو و انواع مختلف مواد شوینده مایع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۶۲، نیاز به تولید داخلی مواد خام در صنایع بنیادین و اصلی بسیار مبرم و ضروری مینمود. یکی از پیشتازان این ایده، مدیـریت شـرکت صنایع شیمی و پتروشیمی ایران بود که کارخانه ای را برای تولید سورفکتنت های آنیونی ، کاتیونی ، غیر آنیونی و آمفورتیک تاسیس نمودند.

    شرکت صنایع شیمی و پتروشیمی ایران به عنوان نخستین تولیدکننده مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید شامپو و انواع مختلف مواد شوینده مایع و پودری در ایران ، ارائه دهنده مواد اولیه مورد نیاز اغلب تولیدکنندگان این رشته در ایران و همچنین سایر تولید کنندگان در اغلب کشورهای همسایه می باشد.

    هدف اصلی شرکت از بدو تاسیس، تولید با کیفیت مواد اولیه شوینده، آرایشی و بهداشتی بر اساس استانداردهای بین المللی بوده است، و از این رو قادریم مواد خام مربوطه را، هم به تولیدکنندگان ایرانی و هم به بازار جهانی ارائه نمائیم.

    با کمک شرکت هانزا شیمی آلمان در زمینه انتقال تکنولوژی ، و تامین ماشین آلات از شرکت لورگی و راکتور شرکت کمیتون، این کارخانه نزدیک به قزوین ساخته شد ، و سرانجام در سال ۱۳۶۸ به بهره برداری رسید و تحت نظارت متخصصین آلمانی ، تکنولوژی مربوطه به مهندسین متخصص ایرانی منتقل گردید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
شوپا صدفی 28٪
شوپا 70٪
شوپا اسید 97٪
شوپا کوکونات
شوپا بتائین 30٪
شوپا 28٪
شوپا تری 30٪
شوپا SLS 30%
شوپا آمونیم 70٪