ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jinan Century Tianbang Automobile Import & Export Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۴۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-No.۳۰۸,Jiqi Road Huaiyin District,Jinan City
  • درباره ما : (بعنوان شرکت) یک شرکت متخصص در کامیون های کامل ، کامیون های و همچنین کامیون های سبک به همراه تمام قطعات یدکی اصلی و با کیفیت خوب برای ، است و سریالهای دیگر. ما به نیروهای حمل و نقل نظامی مختلف ، نیروهای حمل کننده نفت و گاز ، نیروهای حمل کننده زغال سنگ و تیم های صادراتی در داخل و خارج از کشور می فروشیم. اکنون محصولات ما به چین ، روسیه ، خاورمیانه ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    (بعنوان شرکت) یک شرکت متخصص در کامیون های کامل ، کامیون های و همچنین کامیون های سبک به همراه تمام قطعات یدکی اصلی و با کیفیت خوب برای ، است و سریالهای دیگر. ما به نیروهای حمل و نقل نظامی مختلف ، نیروهای حمل کننده نفت و گاز ، نیروهای حمل کننده زغال سنگ و تیم های صادراتی در داخل و خارج از کشور می فروشیم. اکنون محصولات ما به چین ، روسیه ، خاورمیانه ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی و سایر کشورها و مناطق صادر شده است.
    علاوه بر این ، قطعات یدکی ماشین آلات سری ، کامیون های سنگین سری ، کامیون های سبک سری و همچنین تراکتورهای سری را اضافه می کنیم. . ما همچنین قطعات اتوبوس های سری ، و قطارهای مرسدس بنز خارج از کشور را مبادله می کنیم. کارکنان این شرکت از نظر تجربه غنی و کاملاً آموزش دیده ، با دانش حرفه ای ، با انرژی و همیشه به عنوان شماره ۱ به مشتریان خود احترام می گذارند. ما قول می دهیم ، به عنوان شریک ایده آل شما ، آینده ای روشن را توسعه خواهیم داد و از میوه های رضایت بخش همراه با شما لذت خواهیم برد ، با غیرت مداوم ، انرژی بی پایان و الکل رو به جلو.

    بستن