ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : CHINA-ROOM ۲۱۰۱,NO.۲۱۶,CHANGJIANG MIDDLE ROAD,E.T.D.Z.OF QINGDAO
  • درباره ما : چینگدائو ویستار تایر یکی از حرفه ای ترین شرکت های تایر در چین است. ما از زمان تأسیس تاکنون بر روی انواع مختلف تایر ، تولید و صادرات تایر متمرکز شده ایم ، از جمله تایر ماشین سواری ، لاستیک کامیون ، لاستیک کشاورزی ، لاستیک صنعتی ، رادیال و بایاس .با تجهیزات پیشرفته ، بهترین مواد انتخاب شده ، آخرین فن آوری و صادقانه ترین خدمات ، مشتریان مختلفی را از بیش از ۶۸ کشور در سراسر جهان به دست آورده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو ویستار تایر یکی از حرفه ای ترین شرکت های تایر در چین است. ما از زمان تأسیس تاکنون بر روی انواع مختلف تایر ، تولید و صادرات تایر متمرکز شده ایم ، از جمله تایر ماشین سواری ، لاستیک کامیون ، لاستیک کشاورزی ، لاستیک صنعتی ، رادیال و بایاس .
    با تجهیزات پیشرفته ، بهترین مواد انتخاب شده ، آخرین فن آوری و صادقانه ترین خدمات ، مشتریان مختلفی را از بیش از ۶۸ کشور در سراسر جهان به دست آورده ایم.
    تا کنون ، ما گواهینامه، و غیره را به دست آورده ایم. هر مشتری خرید لاستیک از ما با تضمین کیفیت ارائه می شود.
    همراه با دهه ها تجربه صادرات حرفه ای ، ما در حال ساخت یک تیم فروش بسیار کارآمد هستیم. ما همچنین از یک رابطه مستحکم با سایر تولید کنندگان تایرهای چینی مختلف که می توانند نیازهای مختلف و فردی را در این زمینه برآورده کنند ، برخوردار هستیم.
    به منظور ایجاد یک شبکه و ارتباط بسیار قوی تر با مشتریان و شرکای خود ، ما یک تیم خرید ویژه ایجاد کرده ایم تا به مشتریان و شرکا در خرید محصولات دیگر مانند مواد لاستیکی ، لوله ها و نوارهای پوشاننده کمک کنیم. رینگ چرخ ، باتری و غیره
    از ما نه تنها لاستیک های با کیفیت با قیمت مناسب ، تحویل به موقع و خدمات مناسب به مشتری ، بلکه یک شریک واقعی خواهید داشت که می توانید به آن اعتماد کرده و بازار و آینده را با هم توسعه دهید!

    بستن