ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۸ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/ParsKP
  • آدرس : شیراز-شهرک صنعتی بزرگ-فلکه ششم- بلوار الکترونیک- خیابان گسترش- کوچه ۴۰۸
  • درباره ما : شرکت پارس خوشه پرداز بعنوان حلقه تکمیلی گروه صنعتی خوشه در سال ۱۳۹۰ با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰۰۰ تن انواع نشاسته اصلاح شده به بهره برداری رسید .این مجموعه با پشتوانه تجربه حاصل از ۷۰ سال حضور موفق در صنعت نشاسته کشور و به کارگیری دانش فنی روز توانسته تا برای نخستین بار در کشور نیاز صنایع مختلف کشور را در زمینه نشاسته های اصلاح شده را تامین نماید. در سال ۹۵ با اجرا و بهره برداری از فاز اول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پارس خوشه پرداز بعنوان حلقه تکمیلی گروه صنعتی خوشه در سال ۱۳۹۰ با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰۰۰ تن انواع نشاسته اصلاح شده به بهره برداری رسید .این مجموعه با پشتوانه تجربه حاصل از ۷۰ سال حضور موفق در صنعت نشاسته کشور و به کارگیری دانش فنی روز توانسته تا برای نخستین بار در کشور نیاز صنایع مختلف کشور را در زمینه نشاسته های اصلاح شده را تامین نماید. در سال ۹۵ با اجرا و بهره برداری از فاز اول توسعه ، تولید سالانه ۴۵۰۰ تن دکسترین و ۱۵۰۰ تن انواع استبلایزر و امولسیفایر صنایع غذایی محقق گردید.

    محصولات این شرکت با نام تجاری درنشا شامل انواع دکسترین، استبیلایزر و امولسیفایر ، نشاسته های طبیعی و اصلاح شده ، بر پایه سیب زمینی ، تاپیوکا ، گندم و ذرت مورد مصرف در محصولات غذایی و سایر صنایع می باشد.

    تحقیق و توسعه - تضمین کیفیت

    در آرمان این مجموعه جلب رضایت کامل مصرف کنندگان داخلی و حضور فعال در بازارهای بین المللی با تکیه بر نوآوری و کیفیت روزافزون می باشد.

    واحدهای تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت این مجموعه با تکیه بر تخصص و تجربه پرسنل خود و در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی ، آماده همکاری در زمینه تامین خواسته های مورد نیاز شما مصرف کنندگان گرامی هستند.

    بستن
محصولات
نشاسته سیب زمینی
نشاسته های اصلاح شده صنعتی
گلوتن گندم
نشاسته های اصلاح شده صنعت