ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Wuhan Hezhong Electric Equipment Manufacture Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴۸ K District, Jiahai Industrial Park, Panlong Economic Development Zone, Wuhan, Hubei, China
  • درباره ما : شرکت ساخت تجهیزات برق ، با مسئولیت محدود یک شرکت با تکنولوژی بالا است که به طور حرفه ای در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی محصولات آزمایش قدرت ، ابزارها ، سیستم های اتوماسیون صنعت برق مورد استفاده برای شرکت های برق ملی ، شرکت های پتروشیمی متالورژی ، کارخانه ها و عمومی فعالیت می کند. نهادی که باید تحویل داده شود.تاسیس در سال ۲۰۰۲ ، واقع در شهر ووهان ، استان هوبئی. دارای ۴۰۰۰ متر م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ساخت تجهیزات برق ، با مسئولیت محدود یک شرکت با تکنولوژی بالا است که به طور حرفه ای در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی محصولات آزمایش قدرت ، ابزارها ، سیستم های اتوماسیون صنعت برق مورد استفاده برای شرکت های برق ملی ، شرکت های پتروشیمی متالورژی ، کارخانه ها و عمومی فعالیت می کند. نهادی که باید تحویل داده شود.
    تاسیس در سال ۲۰۰۲ ، واقع در شهر ووهان ، استان هوبئی. دارای ۴۰۰۰ متر مربع فضای کارخانه و ۱۲۰ کارمند است. ما در مجموع بیش از ۱۶۰ نوع محصول آزمایش الکتریکی تولید کرده ایم که موفق به کسب لیاقت و افتخارات "گواهینامه شرکت با فناوری پیشرفته" ، "گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت " ، "انجمن اندازه گیری و آزمایش برق استان هوبئی" شده اند.
    ۱۷ سال تجربه و پشتیبانی قوی از تحقیق و توسعه ما را به عنوان یک رهبر در زمینه آزمایش انرژی در محل تبدیل کرده است. بازار داخلی به بسیاری از استانها و شهرهای سراسر کشور گسترش یافته است و محصولات ما از طریق بخش های مختلف صنعتی شناخته شده اند. تجارت هر ساله افزایش می یابد.
    در همین حال ، ما در بازار خارج از کشور نیز بازار پر جنب و جوش بوده ایم. تاکنون محصولات ما به ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، روسیه ، هند ، پاکستان ، ویتنام ، خاورمیانه ، کره ، سنگاپور صادر شده است. عملکرد قابل اعتماد و قیمت رقابتی محصولات ما از مشتریان خارج از کشور ما استقبال زیادی کرده است.
    با روحیه "وحدت ، دقت ، مسئولیت پذیری ، نوآوری" ، محصولات بهتر و بهتری را تولید می کنیم و محصولات با کیفیت بالا و خدمات رضایت بخش را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا به مفهوم نام تجاری خود برسیم: "فناوری برق ، کارشناسان ایمنی"

    بستن
محصولات
ژنراتور ولتاژ بالا DC هوشمند ZGF
تقسیم کننده ولتاژ مقاومت-خازن
ژنراتور ولتاژ بالا DC
مولد رعد و برق
سیستم تست تخلیه جزئی تمام اتوماتیک
تستر تخلیه جزئی دیجیتال
تستر تخلیه جزئی 4 Chanel
ژنراتور ولتاژ بالا با فرکانس پایین HZVLF
خازن کوپلینگ HZOH
HZGE - ترانسفورماتور جداسازی LB (فیلتر جداسازی)
تستر تخلیه جزئی دستی HZJF-SC128
سیستم تست تشدید فرکانس متغیر HZBP-BD