ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۳۳۱, Shengkai Fortune Plaza No. ۲۹ Luoyuan Street, Jinan, Shandong, China
  • درباره ما : که لوله شیشه ای بوروسیلیکات ، میله و مواد مربوط به دمیدن شیشه ، سرامیک ، ورق های شیشه بوروسیلیکات ، ظروف شیشه ای بوروسیلیکات ، بسته بندی شیشه دارویی ، پوسته های شیشه روشنایی لامپ و ظروف شیشه ای مصرف کننده روزمره را تولید و عرضه می کند. ، به عنوان عضوی از ، مسئولیت تجارت بین المللی کل گروه را بر عهده دارد. دپارتمان لوله شیشه ای بوروسیلیکات ، میله و مواد مرتبط با آن از دمیدن شیشهما از سال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که لوله شیشه ای بوروسیلیکات ، میله و مواد مربوط به دمیدن شیشه ، سرامیک ، ورق های شیشه بوروسیلیکات ، ظروف شیشه ای بوروسیلیکات ، بسته بندی شیشه دارویی ، پوسته های شیشه روشنایی لامپ و ظروف شیشه ای مصرف کننده روزمره را تولید و عرضه می کند. ، به عنوان عضوی از ، مسئولیت تجارت بین المللی کل گروه را بر عهده دارد.
    دپارتمان لوله شیشه ای بوروسیلیکات ، میله و مواد مرتبط با آن از دمیدن شیشه
    ما از سال ۱۹۹۴ و از طریق واردات ژاپن و آلمان و لوازم خانگی ، تولید لوله های شیشه ای رنگی و شفاف ، میله و محصولات مرتبط با آن را از نظر دمیدن شیشه آغاز کردیم. اکنون ما توانایی سالانه کشیدن شیشه شیشه را بیش از ۱۵۰۰۰۰ تن داریم که این امر ما را به عنوان تولید کننده پیشرو چینی در این زمینه تبدیل می کند. با تشکر از پیشرفت های فرآیند پویا ، ما شیشه های شیشه ای با ابعاد بسیار دقیق در چین ترسیم کرده ایم.
    ما همچنین لوله شیشه ای و کوارتز با دقت بالا برای سوراخکاری الکترونیکی ، ارتباطات از راه دور فیبر نوری ، پزشکی و سایر برنامه های تخصصی را دوباره طراحی می کنیم (پردازش ثانویه روی خط لوله).
    علاوه بر این ، ما ظروف شیشه ای آزمایشگاهی علمی ، تجهیزات قهوه شیشه ای چای شیشه ای و بونگ ، لوله های آب شیشه ای ، بطری های شیشه ای شیشه شیر ، پوسته های شیشه ای لامپ و سایر محصولات منفجر کننده شیشه را تولید می کنیم.
    بخش ظروف شیشه ای قالب بوروسیلیکات
    به دلیل تخصص ما در زمینه فن آوری کنترل اجاق شیشه ای ذوب شده برقی ، ما در سال ۲۰۰۱ کارخانه جدیدی را برای ساخت ظروف پخت ، قابلمه ها ، شیشه های شیشه ذخیره مواد غذایی و سایر مواردی که اجاق گاز ، مایکروویو ، فریزر (یخچال) و ماشین ظرفشویی ندارند ، نصب می کنیم.
    اکنون سالانه حدود ۵ هزار تن ظرفیت داریم.
    بخش بسته بندی شیشه دارویی
    از سال ۱۹۹۶ ما در صنعت بسته بندی شیشه دارویی مشغول تولید شیشه دارویی شیشه دارویی بوروسیلیکات ، ویال و آمپول شیشه ای لوله ای ، کاست شیشه ای ، سرنگ شیشه قابل پیشگیری هستیم.
    اکنون سالانه حدود سی میلیون دلار فروش داریم.
    بخش شیشه روشنایی لامپ
    در سال ۱۹۹۹ ، ما کارخانه تولید شیشه روشنایی لامپ از جمله شیشه تاج شیشه ، شیشه سرب شیشه ، درب  شیشه آزاد ، لامپ و فانوس / سایه / پوسته / توپ / دودکش
    بخش ظروف شیشه ای مصرف کننده روزانه
    در سال ۲۰۰۵ ما تولید خود را به ظروف شیشه ای لوازم آرایشی ، ظروف آشپزخانه و ظروف شیشه ای گسترش دادیم.
    به خصوص ، ما ورق شیشه بوروسیلیکات تخت شناور ۳.۳ و سرامیک شیشه را با موفقیت توسعه داده ایم که از شهرت خوبی در ایالات متحده و اروپا برخوردار است.
    کارخانه های ما مجهز به ماشین آلات پیشرفته با دانش فنی تولید ، سیستم مدیریت و نظارت بر کیفیت دقیق و جامع و همچنین خدمات پس از فروش دوستانه هستند. با پیوستن به یک اصل تجاری "صداقت ، همکاری ، پیروزی" ، ما بر بهبود و پیشرفت مداوم کیفیت تمرکز می کنیم. ما مسئولیت خود را برآورده کردن نیازهای مشتریان و تجدید تقاضای بازار می دانیم.
    ما به خوبی در مورد شیشه اطلاعات داریم و به درخواست های مشتری احترام می گذاریم. ما به طور مداوم در حال بهبود ، گسترش و تجدید محصولات هستیم.
    بیایید ما دوباره فکر کنیم ، شیشه را دوباره کشف کنیم و دوباره اختراع کنیم!

    بستن
محصولات
لوله شیشه ای نئون رنگی
ورق شیشه ای بوروسیلیکات
لوله و میله شیشه ای بوروسیلیکات
لوله شیشه ای و کوارتز دقیق
ظروف شیشه ای آزمایشگاهی علمی
دمیدن ظروف شیشه ای
ظروف پخت و پز شیشه ای پیرکس
سرامیک شیشه ای
بسته شیشه ای دارویی
ظروف شیشه ای لوازم آرایش و آرایش
لوله و میله شیشه ای سودا لیم
روکش شیشه ای لامپ