ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۷۹۶ Zhongshan Road, Jiangdong District, Ningbo, China
  • درباره ما : به عنوان یک تامین کننده نصب شده متخصص در سیستم صوتی اتومبیل و سیستم صوتی حرفه ای ، از سال ۲۰۰۱ در نینگبو چین واقع شده است. ما محصولات خود را به سراسر جهان می فروشیم ، خدمات و محصولات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهیم:راه حل های طراحی سیستم صوتی ، از جمله طراحی صوتی ، طراحی مدار الکترونیکی ، طراحی مکانیکی سه بعدی را به پایان برسانید.اجزای اصلی سیستم صوتی مانند بلندگوها (ساب ووفر ، ووفر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یک تامین کننده نصب شده متخصص در سیستم صوتی اتومبیل و سیستم صوتی حرفه ای ، از سال ۲۰۰۱ در نینگبو چین واقع شده است. ما محصولات خود را به سراسر جهان می فروشیم ، خدمات و محصولات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهیم:
    راه حل های طراحی سیستم صوتی ، از جمله طراحی صوتی ، طراحی مدار الکترونیکی ، طراحی مکانیکی سه بعدی را به پایان برسانید.
    اجزای اصلی سیستم صوتی مانند بلندگوها (ساب ووفر ، ووفر ، میان رده ، درایور فشرده سازی ، توییتر ، کراس اوور)
    اجزای اصلی سیستم صوتی ، مانند محفظه بلندگو (جعبه چوبی ، جعبه پلاستیکی) ، قطعات تزریق پلاستیک: فلز دقیقاً تراش خورده ، مخروطی.
    ما مطمئن هستیم که تمام محصولات را با کیفیت عالی با تکنولوژی حرفه ای ، خدمات خوب و به موقع می فروشیم ،
    ما می خواهیم محصولات را با توجه به نیاز مشتری سفارشی کنیم ، پشتیبانی از این فناوری را ارائه دهیم و آن را برای همه مخفی نگه داریم.
    ما در هر روش کنترل کیفیت را دنبال می کنیم ، حمل و نقل را ردیابی می کنیم و یادداشت های حمل و نقل را به موقع ارائه می دهیم.
    در صورت دریافت بازخورد در مورد کیفیت از مشتریان ، در ۱ روز پاسخ خواهیم داد و قول می دهیم که در ۲ روز شرایط تسویه حساب را ارائه دهیم.
    کینگبرلی مشتاق برقراری ارتباط تجاری خوبی با شما است و مشتاقانه منتظر است تا در آینده ای کوتاه اخباری از شما بشنود.

    بستن