ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۷-۸ Wensu Street, Hunnan District, Shenyang, Liaoning, China
  • درباره ما : شرکت که مبتنی بر فناوری است و توسط موسسه اتوماسیون (آکادمی علوم چین) تاسیس شده است ، عمدتا در زمینه تحقیق و توسعه ، ساخت و استفاده از سیستم های کنترل شبکه ، ابزار دقیق و ارتباطات صنعتی برای اتوماسیون فرآیند های صنعتی فعالیت می کند. اولین در چین است که با موفقیت پشته پروتکل را توسعه می دهد ، پایگاه تأیید می شود و از آلمان عبور می کند گواهی با ابزار ایمنی. برای تدوین استاندارد داخلی پروتکل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت که مبتنی بر فناوری است و توسط موسسه اتوماسیون (آکادمی علوم چین) تاسیس شده است ، عمدتا در زمینه تحقیق و توسعه ، ساخت و استفاده از سیستم های کنترل شبکه ، ابزار دقیق و ارتباطات صنعتی برای اتوماسیون فرآیند های صنعتی فعالیت می کند.
    اولین در چین است که با موفقیت پشته پروتکل را توسعه می دهد ، پایگاه تأیید می شود و از آلمان عبور می کند گواهی با ابزار ایمنی. برای تدوین استاندارد داخلی پروتکل اترنت داخلی ، استاندارد پروتکل ارتباط بی سیم صنعتی شرکت کرد و هر دو پروتکل به استاندارد های بین المللی تبدیل شدند. بیش از ۱۰ سال است که همیشه بر روی فناوری و ارائه محصولات عالی و خدمات با کیفیت خوب به مشتریان تمرکز کرده است. بنابراین ما در سراسر جهان مشتریانی داریم ، مانند (ایالات متحده آمریکا) ، (سوئیس) و غیره.
    حدود ۱۹۰ پرسنل در مشغول به کار هستند. تیم تحقیق و توسعه عالی ، تجربه خوب در طراحی و اجرای فن آوری اتوماسیون ، محصولات برجسته صنعت ، شبکه بازاریابی عظیم و فرهنگ عالی شرکت ها ، همه فرصت های تجاری را برای به ارمغان آورده اند.

    بستن