ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۵۳۱, Building ۲, No. ۳۶۰۱ Dongfang Road, Pudong, Shanghai
  • درباره ما : هدیه ، تبلیغات خود را گره بزنید! واقعاً یک ارائه دهنده راه حل تبلیغاتی یک مرحله ای است که با مارک ، ارزش ها و اهداف یادگیری شما درگیر می شود. ما به عنوان توسعه دهنده مشتریان خود برای ارائه راه حل های کامل عمل می کنیم که به نتیجه می رسند ، بیش از حد انتظار هستند و موفقیت ایجاد می کنند.در ما گرایش های مدرن را به راه حل های موثر بازاریابی تبدیل می کنیم که بر مشتریان شما تأثیر می گذارد. ما ق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هدیه ، تبلیغات خود را گره بزنید!
    واقعاً یک ارائه دهنده راه حل تبلیغاتی یک مرحله ای است که با مارک ، ارزش ها و اهداف یادگیری شما درگیر می شود. ما به عنوان توسعه دهنده مشتریان خود برای ارائه راه حل های کامل عمل می کنیم که به نتیجه می رسند ، بیش از حد انتظار هستند و موفقیت ایجاد می کنند.
    در ما گرایش های مدرن را به راه حل های موثر بازاریابی تبدیل می کنیم که بر مشتریان شما تأثیر می گذارد. ما قیمت های غرامت ، کیفیت ، دفاتر گمرک ، مهلت های قانونی را حفظ می کنیم.
    به ما کمک کنید تا برند شما را به سطح بالاتری برسانیم.
    نمونه کارها محصول
    از دربازکن های بطری گرفته تا وان های یخی ، از صندلی های ساحلی گرفته تا تشک های یوگا ، تمرکز هدایای در زمینه های میله ، اسباب های تبلیغاتی ، زمین های ورزشی ، همیشه ممتاز است.
    نصب شده
    ما خدمات را ارائه می دهیم.
    کنترل کیفیت
    فرآیند آزمایش محصول ما به منظور اطمینان از بهترین کیفیت دقیقاً کنترل می شود. ما بازرس خود را برای بررسی کیفیت قبل از هر بار حمل و نقل داریم ، همچنین با بازرسی شخص ثالث مانند و بیشتر کار می کنیم.
    بازرسی و اسناد
    ما برای هر سفارش ، نمونه پیش تولید و موارد تولیدی با حجم بالا را نگه می داریم.
    حمل دریایی
    متداول ترین مخابره داخل ساختمان کارخانه هستند
    حداقل سفارش و تحویل
    و زمان تحویل به هر سفارش بستگی دارد. لطفا برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.
    مدیریت و کارکنان
    کارکنان ما تحت شرایط استاندارد کار می کنند.
    ارتباطات
    کارکنان ما می توانند به زبان های انگلیسی ، اسپانیایی و چینی صحبت کنند.
    فرصت اشتغال برابر / عدم تبعیض
    هدیه معتقد است که کلیه شرایط استخدام باید براساس توانایی فرد در انجام کار باشد و نه بر اساس خصوصیات شخصی یا عقاید وی. ما فضای کار را در اختیار کارمندان قرار می دهیم که عاری از تبعیض ، آزار و اذیت ، ارعاب یا اجبار باشد که مستقیماً یا غیرمستقیم به نژاد ، مذهب ، گرایش جنسی ، عقاید سیاسی یا ناتوانی مربوط باشد.
    کار جلو آورده شده
    در هدیه ما در ساخت هیچ یک از محصولات خود از هیچ زندان ، بردگان ، کارگران فرسوده یا پیشرفته استفاده نمی کنیم.
    کودکان کار
    در از کار کودکان در تولید هیچ محصولی استفاده نمی شود. ما هیچ کس زیر ۱۵ سال (یا ۱۴ سال که قانون محلی اجازه می دهد) یا هر کس در آن دوره آموزش اجباری را گذرانده باشد ، هر کدام بیشتر باشد ، استخدام نمی کنیم.
    ساعات کاری
    در شرکت ، ما با شیفت کار می کنیم. هدایای ساعت کاری معقول کارمندان را بر اساس محدودیت های اضافه کاری منظم و اضافه کاری که طبق قانون محلی مجاز است یا هفته ای که قانون محلی ساعات کار را محدود نمی کند ، حفظ می کند. اضافه کار ، در صورت لزوم ، مطابق قانون محلی یا با نرخ حداقل جبران خسارت ساعتی در صورت عدم وجود نرخ حق بیمه مجاز ، کاملاً جبران می شود. روزهای تعطیل معقول و مجاز کارمندان (حداقل یک روز تعطیل در هر هفت روز).
    اجبار و آزار و اذیت
    ما ارزش پرسنل خود را تأیید می کنیم و با هر کارمند با احترام و احترام رفتار می کنیم. ما از اعمال انضباطی بی رحمانه و غیرمعمول مانند تهدید به خشونت یا انواع دیگر آزار و اذیت جسمی ، جنسی ، روانی یا کلامی استفاده نمی کنیم.
    جبران خسارت
    هدیه تقریباً با رعایت تمام قوانین قابل اجرا ، از جمله قوانین حداقل دستمزد یا دستمزد مربوط به صنعت محلی ، هر کدام که بالاتر باشد ، کارکنان ما را خنثی می کند.
    سلامت و امنیت
    هدیه مطابق با تمام قوانین و مقررات قابل اجرا یک محیط امن ، تمیز و سالم دریافت می کند. در شرکت ما امکانات پزشکی کافی ، دستشویی های تمیز ، دسترسی کافی به آب آشامیدنی ، محل کار با نور مناسب و آزمایش شده و محافظت در برابر مواد یا شرایط خطرناک را فراهم می کنیم. در هر خانه ای که برای کارمندان خود تهیه کنیم از همان استانداردهای بهداشت و ایمنی استفاده می شود.

    بستن