ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Tianxin ۲nd Industrial Area, Qiaotou Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت محصولات ملامین ، آموزشی ویبولیتین دونگوان شنتا. در نیمه بعدی سال ۱۹۹۶ ساخته شد که توسط تاسیس شد. در تایوان سرمایه گذاری شده است که ۳۰ سال پیش تاسیس شده است.تمام طراحی محصولات ما در تایوان و استفاده از مواد اولیه ۱۰۰٪ ملامین است.تیم توسعه و توسعه ما به عنوان یکی از پیشگامان تولید محصولات مونتین ، مجموعه گسترده ما از کالاهای ملامین را برای مصارف خانگی و رستوران و اهداف هدیه به طور مدا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت محصولات ملامین ، آموزشی ویبولیتین دونگوان شنتا. در نیمه بعدی سال ۱۹۹۶ ساخته شد که توسط تاسیس شد. در تایوان سرمایه گذاری شده است که ۳۰ سال پیش تاسیس شده است.
    تمام طراحی محصولات ما در تایوان و استفاده از مواد اولیه ۱۰۰٪ ملامین است.
    تیم توسعه و توسعه ما به عنوان یکی از پیشگامان تولید محصولات مونتین ، مجموعه گسترده ما از کالاهای ملامین را برای مصارف خانگی و رستوران و اهداف هدیه به طور مداوم افزایش می دهد.
    به منظور تضمین مطابقت محصولات ما با استانداردهای کیفیت بالا و شرایط بهداشتی ، اتاق بازرسی را پیدا کرده ایم که در آن می توانیم آزمایشات شیمیایی همزمان را برای محصولات خود انجام دهیم. نه تنها امکانات تولید مدرن بلکه بیش از ۳۰ سال تجربه ساخت ما را قادر می سازد تا خدمات دقیق و با کیفیتی را ارائه دهیم. هر یک از محصولات ما با استانداردهای مطابقت دارد.
    هدف ما ارائه بهترین محصولات با قیمت رقابتی با تحویل به موقع به مشتریان است.
    ملامین چیست؟
    ملامین نوعی پلاستیک است ، معمولاً به صورت پودر است. این ماده از آلفا سلولز ، کریستال ملامین و حلال فرمالدئید تشکیل شده است.
    از خصوصیات ملامین مقاومت در برابر حرارت ، سختی ، دوام و مقاومت در برابر شکستگی است. برای دمای حداکثر ۱۲۰ درجه سانتیگراد ایمن است. ج
    ملامین به طور گسترده ای در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است. به دلیل ماهیت بی ضرر بودن ، به طور گسترده ای برای تولید ظروف آشپزخانه و ظروف غذاخوری مانند بشقاب ، شیشه های زنگوله ، لیوان و قاشق و غیره استفاده می شود.
    ظروف ملامینه با کیفیت بالا چیست؟
    آ)
    دوام - برای ماشین های ظرفشویی اتوماتیک ایمن است ، در برابر شکستن ، خرد شدن و ترک خوردگی مقاوم است.
    ب)
    مقاومت در برابر حرارت - می توان آن را تا ۱۲۰ درجه پخت بنابراین برای استفاده در بیمارستان ها ، هتل ها ، غذاخوری ها ، خوابگاه ها و رستوران ها مناسب است.
    ج)
    بهداشتی - عاری از میکروب
    د)
    انتقال حرارت آهسته تر - غذا هنگامی که حاوی غذای گرم است ، برای مدت طولانی گرمتر و دوستدارتر است.
    ه)
    هیچ واکنشی به سایر مواد شیمیایی نشان نمی دهد - کیفیت و رنگ محصول حتی پس از تماس با مواد شیمیایی بدون تغییر باقی می ماند.
    و)
    به راحتی - در هر مکانی و در هر موقعیتی قابل استفاده است. اکثر شرکت های هواپیمایی از آن استفاده می کنند.
    ز)
    ضد محو شدن و مقاومت در برابر لکه.
    فرآیند تولید:
    مرحله اول ----- قالب گیری
    می بینید که در اینجا دو دستگاه وجود دارد ، یکی دستگاه هیدرولیک است ، دیگری دستگاه پیش گرمایش با فرکانس بالا است.
    وقتی تولید را شروع می کنیم ، به موارد زیر احتیاج داریم:
    ۱. مواد را وزن کنید
    ۲. پودر را در دستگاه پیش گرم با فرکانس بالا قرار دهید تا پودر لخته شود
    ۳. پودر خمیر را روی قالب قرار دهید ، فشار دهید و قالب بزنید ، سپس پودر محافظ را روی ظروف اضافه کنید و باعث سبکتر شدن و درخشندگی آن شود ، به نظر می رسد سرامیک است.
    این یک عمل عادی است
    ۴. اگر می خواهید روی ظروف چینی برگردان برگردانید ، دو مرحله دیگر وجود دارد: برگ چنگال را روی ظروف قرار دهید و دوباره فشار دهید تا برگ چینی به ظروف چسبیده شود ، مرحله دوم کمی پودر محافظ روی ظروف پاشید تا درست شود سطح آن روشن تر است ، و می تواند از برگ درخت جلوگیری کند و از سقوط آن جلوگیری کند.
    مرحله دوم اولین (بررسی علامت)
    این مرحله برخی از محصولات معیوب را از بین می برد
    مرحله سوم سنگ زنی و پرداخت
    هنگامی که شکل محصول از قالب در می آید ، یک لبه دایره وجود خواهد داشت ، ما از ماشین سنگ زنی استفاده خواهیم کرد تا لبه خشن را صاف کنیم (ما دو زمان خرد شدن می شویم: سنگ زنی خشن و آسیاب را تصفیه می کنیم).
    پس از مرحله آسیاب کردن ، لبه آن را سطح صیقل می دهیم تا ظروف سفره براق تر شود.
    مرحله چهارم -----
    در این مرحله ، هر نقصی که در سنگ زنی و پرداخت رخ می دهد ، و همچنین مشکل نقصی که در اولین کیفیت کنترل کشف نشده است ، ما را شستشو می دهیم.
    مرحله پنجم ---- بسته بندی
    ما همیشه از جعبه مقوایی با کیفیت خوب برای بسته بندی محصولات استفاده می کنیم. ما برخی از ها را در جعبه داخلی بسته بندی می کنیم سپس تمام جعبه داخلی را در کارتن قرار می دهیم.
    لطفا به من اعتماد کنید ، من بهترین شریک بلند مدت شما خواهم بود.

    بستن