ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۷۰۷ B Artech-Building, No. ۶۳ Haier Road, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : یونی پک در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد و در تولید با کیفیت شیشه و در منحصر به فردترین بطری های شیشه ای برای آبجو ، شراب ، الکل ، مواد غذایی ، نوشیدنی های غیر الکلی ، محصولات آرایشی و دارویی فعالیت می کند.ما به عنوان یکی از پیشگامان تولید کننده شیشه در شمال چین ، راه حل های بسته بندی سوپرمارکت را ارائه می دهیم ، شامل قابلیت های طراحی بطری کامل ، طراحی قالب داخلی ، دستگاه های برای ساخت قالب ، ساخت ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یونی پک در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد و در تولید با کیفیت شیشه و در منحصر به فردترین بطری های شیشه ای برای آبجو ، شراب ، الکل ، مواد غذایی ، نوشیدنی های غیر الکلی ، محصولات آرایشی و دارویی فعالیت می کند.
    ما به عنوان یکی از پیشگامان تولید کننده شیشه در شمال چین ، راه حل های بسته بندی سوپرمارکت را ارائه می دهیم ، شامل قابلیت های طراحی بطری کامل ، طراحی قالب داخلی ، دستگاه های برای ساخت قالب ، ساخت شیشه با کیفیت بالا و لوازم جانبی اختصاصی برای دکوراسیون و لوازم جانبی مانند کلاه ، کارتن و برچسب ها
    پیشنهادات شیشه که شامل برخی از مزایای رقابتی نسبت به سایر تامین کنندگان است:
    ظرفیت تولید قوی و کنترل کیفیت استاندارد بالا
    با ظرفیت نصب شده ۲ ، ۲۸۰ تن در روز ، ما را قادر به تولید بطری و ظروف شیشه ای در سنگ چخماق ، فوق العاده سنگ چخماق ، سبز ، کهربا می کند.
    وقتی صحبت از شیشه یونی پک می شود ، کیفیت بسیار اساسی است.
    ابتدا دستگاه بلافاصله پس از ساخت بطری اتفاق می افتد. در اینجا سرور خط با کنترل کننده کنترل کیفیت ، نمونه گیری داغی را برای آزمایشات بعدی انجام می دهد.
    رد محصول داغ یک فرآیند خودکار برای اطمینان از کیفیت بطری پس از پاک کردن بطری است. ابتدا بطری ها را در یک اتاق بازپخت قرار می دهیم و در هنگام سرد شدن به تدریج گرم می شوند و از تنش خارج می شوند.
    سپس بطری ها از طریق یک سری بررسی های خودکار و بازرسی دوربین توسط تجهیزاتی مانند عبور می کنند. این دستگاه ها را از نظر نقص بدن ، انتهای گردن ، حباب هوا ، اجسام خارجی و غیره بررسی کنید.
    سپس بطری ها به طور خودکار مهر و موم می شوند و نمونه ای از بطری های بسته بندی شده برای بررسی نقص در یک فرآیند قرار می گیرد.
    ظرف مورد استفاده برای حمل و نقل بخور داده می شود و همچنین قبل از پرکردن از نظر تمیزی و بهداشت بررسی می شود.
    گسترش فروش و توزیع گسترده
    فروش و توزیع ما در اکثر بازارهای مهم جهان است. حضور چشمگیر بازاریابی ما در اروپا ، ایالات متحده آمریکا و کارائیب ما را قادر می سازد روابط صمیمی تری با مشتریان برقرار کرده و سریع و کارآمد به نیازهای آنها پاسخ دهیم.
    مزایای قابل توجه هزینه
    اگرچه ساخت شیشه به خودی خود بسیار زیاد است ، اما عملکردهای حیاتی مانند کنترل کیفیت نیاز به تیم های بزرگی از متخصصان باتجربه دارد. همانطور که انتظار می رفت ، کل هزینه ساخت در چین ، جایی که نیروی انسانی در میان ارزان ترین در جهان است ، کمتر از نیمی از آن در فرانسه و تقریبا نیمی از آن در ایالات متحده است. با تاسیسات تولیدی در شمال چین ، یونی پک گلس قادر به تولید شیشه با هزینه های به مراتب کمتری نسبت به رقبای خود در سایر نقاط جهان است و یک مزیت هزینه پایدار را به مشتریان ارائه می دهد.
    خدمات و لوازم دکوراسیون
    مجهز بودن به ۴ چاپگر پرسرعت آمریکایی ، ۲ چاپگر هلندی ، ۱ چاپگر شش رنگ اتوماتیک ایتالیایی و ۶ نوار بسته بندی اتوماتیک ما را قادر می سازد تا تزئین با کیفیت بطری ها را انجام دهیم. در عین حال ، ما همچنین خطوطی مانند برگردان ، مات ، تذهیب داریم که می تواند نیازهای خاص نیازهای مشتری ما را برآورده کند.
    شرکای ما شامل بسته شدن ، برچسب ها و همچنین تولید کنندگان ماشین آلات بسته بندی هستند که به ما امکان می دهد بسته بندی کاملاً سفارشی را تحویل دهیم.

    بستن
محصولات
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای
بطری شیشه ای