ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۲۲۰۴, Block a, Global Center, Beijing Road, Linyi City, Shandong Province China, Linyi, Shandong, China
  • درباره ما : یک تامین کننده حرفه ای برای ریخته گری با کیفیت بالا و جعل است. این تیم کاملاً متشکل از مهندسین متخصص است که به ترتیب مسئول هر فرآیند از جمله ریخته گری ، متالورژی ، جعل ، عملیات حرارتی و ماشینکاری هستند. همچنین ، یک تیم کنترل کیفیت عالی دارد که عمدتا بر کنترل کیفیت فرآیند و بازرسی قبل از حمل و نقل تمرکز دارد.ریخته گری های ما ریخته گری چدن شکل پذیر ، ریخته گری آهن خاکستری و ریخته گری دقیق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تامین کننده حرفه ای برای ریخته گری با کیفیت بالا و جعل است. این تیم کاملاً متشکل از مهندسین متخصص است که به ترتیب مسئول هر فرآیند از جمله ریخته گری ، متالورژی ، جعل ، عملیات حرارتی و ماشینکاری هستند. همچنین ، یک تیم کنترل کیفیت عالی دارد که عمدتا بر کنترل کیفیت فرآیند و بازرسی قبل از حمل و نقل تمرکز دارد.
    ریخته گری های ما ریخته گری چدن شکل پذیر ، ریخته گری آهن خاکستری و ریخته گری دقیق تشکیل شده توسط ماسه سبز ، ، ماسه رزین ، لاستیک کف از دست رفته ، ماسه شیشه آب و ریخته گری موم را از دست می دهد. ما می توانیم آزمایش غیر مخرب و آزمایش را برای محصولات انجام دهیم.
    ما در یک سیستم مدل حرفه ای سهامدار هستیم. ما مهندس خود را موظف به نظارت بر کلیه فرایندها از طراحی فرآیند ، ساخت الگو ، تولید آزمایش ، آزمایش نمونه تا دونده تولید کوچک می کنیم. با این کار می توانیم به طور قابل توجهی زمان توسعه را کوتاه کنیم و همچنین درصد زیادی از آزمایش برای نمونه های اولیه را اطمینان دهیم. در سطح سازنده دسته ای ، نوبت دیگری مهندس و بازرس است ، یکی مسئول پشتیبانی فنی و دیگری مسئول بازرسی قبل از حمل و نقل.
    سیاستی که ما همیشه اصرار داریم ، اعتبار و صداقت را حفظ می کند ، سعی می کند نیازهای نقدی و انتظارات مشتری بالقوه را برآورده کند و کیفیت محصولات را مرتباً بهبود می بخشد ، مطمئن شوید که به طور مداوم در برابر مشکلات سطح بالا حل می شود و با ارتباط به موقع و حرفه ای با مشتریان کار می کند و به طور موثر
    با داشتن تیم فنی حرفه ای و خدمات عالی ، عمیقا معتقدیم که بهترین انتخاب شرکت شما هستیم!

    بستن