ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm۱۱۰۳, Block A, Highway Central Plaza, ZiYun Road Binhu, Hefei, China,Post Code: ۲۳۰۶۰۱
  • درباره ما : شرکت توسعه صنعت ، با مسئولیت محدود یک تامین کننده حرفه ای برای تولید مواد شیمیایی معطر ، مواد آرایشی ، مواد غذایی است. با حفظ بیش از ۲۰۰ ماده شیمیایی موجودی انبار ، بهبود مداوم مدیریت به عنوان پیشرو در تأمین مواد متحد خام ایجاد شده است.تولید کنندگان ما با استاندارد مطابق با استاندارد دارای گواهینامه هستند و بنابراین ما قادر به ارائه محصولات برتر خود به بسیاری از مشتریان در سراسر جهان ، م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توسعه صنعت ، با مسئولیت محدود یک تامین کننده حرفه ای برای تولید مواد شیمیایی معطر ، مواد آرایشی ، مواد غذایی است. با حفظ بیش از ۲۰۰ ماده شیمیایی موجودی انبار ، بهبود مداوم مدیریت به عنوان پیشرو در تأمین مواد متحد خام ایجاد شده است.
    تولید کنندگان ما با استاندارد مطابق با استاندارد دارای گواهینامه هستند و بنابراین ما قادر به ارائه محصولات برتر خود به بسیاری از مشتریان در سراسر جهان ، مواد غذایی ، مواد آرایشی و بهداشتی جهانی هستیم صنایع شیمیایی
    از داشتن لیست معتبر و رو به رشد و معتبر از مشتریان و انجمن ها در سراسر جهان به خود می بالد. کیفیت شرکت ما همیشه نکته اصلی مورد توجه ما بوده است. محصول ما برای طیف گسترده ای از برنامه ها مانند شیرینی سازی ، آب نبات ، آدامس ، تنباکو ، خمیر دندان ، مرهم درد ، شربت سرفه و مصارف دارویی مناسب است.
    دارای یک تیم با کیفیت مدیریت کیفیت و پرسنل تحقیق و توسعه است که دارای تجربیات گسترده در زمینه های مربوطه خود هستند. این شرکت به آخرین فناوری مجهز است و از سخت ترین استانداردهای صنعت برای تولید مواد اولیه و مواد اولیه با کیفیت بالا پیروی می کند.
    به ارائه راه حلهایی با بهترین کیفیت و تجزیه و تحلیل بازار با ارزش افزوده برای مواد شیمیایی خام که ما عرضه می کنیم ، اختصاص داده شده است. مطابق با عقاید عالی تجاری ، ارتباط تجاری طولانی مدت با بسیاری از مشتریان مشهور در سراسر آسیا ، اروپا ، آمریکا و آفریقا برقرار شد.
    در صنعت برتر هفی ، روز ما با پرسش شما آغاز می شود ، و با رضایت شما پایان می یابد.

    بستن
محصولات
آنتول، طبیعی
آمیل سالیسیلات
انیسیک آلدهید
آنتول، مصنوعی
4-اتیل پیریدین
3-استیل فوران
روغن زمستانه طبیعی
کتون هندوانه
روغن درخت چای
روغن نارنگی
ترپینئول
دی اکسید تیتانیوم
روغن نعناع
شیکیمیک اسید، HLPC≥98٪
سدیم اسید پیروفسفات
هگزامتافسفات سدیم
روغن رزماری