ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۱۸th, No. ۸۲۸, Maogang Road Huangpu District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : توسط موسسه تحقیقات مهندسی مکانیک گوانگژو ، آموزشی ویبولیتین (۵۱٪ سهام ، در زیر به عنوان نامیده می شود) و ، (۴۹٪ ، به مورگان ، در زیر اشاره می شود) ۲۰۰۶ ، گوانگژو مورگان یک تولید کننده حرفه ای برای آب بندی محصولات است. این شرکت مشترک با تلفیق تجربه تحقیق و تولید غنی از مهر و موم با فناوری پیشرفته و مدیریت مورگان ، ، به خاطر خطوط تولید پیشرفته ، تحقیق و توسعه مداوم ، کنترل دقیق کیفیت ، فرو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توسط موسسه تحقیقات مهندسی مکانیک گوانگژو ، آموزشی ویبولیتین (۵۱٪ سهام ، در زیر به عنوان نامیده می شود) و ، (۴۹٪ ، به مورگان ، در زیر اشاره می شود) ۲۰۰۶ ، گوانگژو مورگان یک تولید کننده حرفه ای برای آب بندی محصولات است. این شرکت مشترک با تلفیق تجربه تحقیق و تولید غنی از مهر و موم با فناوری پیشرفته و مدیریت مورگان ، ، به خاطر خطوط تولید پیشرفته ، تحقیق و توسعه مداوم ، کنترل دقیق کیفیت ، فروش کیفیت و خدمات پس از فروش مشهور است.
    موسسه تحقیقات مهندسی مکانیک گوانگژو از سال ۱۹۵۹ تاسیس شده است و یک موسسه تحقیقاتی درجه یک است که مستقیماً تحت وزارت صنعت سابق ماشین سازی قرار دارد. متخصص مهر و موم و روغنکاری است. این جایزه به عنوان دستاوردهای تحقیقاتی علمی برای بیش از ۱۰۰۰ پروژه و بیش از ۲۰۰ مورد از آنها جوایز پیشرفت علمی و فناوری را از سطوح شهرداری ، استانها ، وزرا و ملی به دست آورده است. همزمان دارای یک آزمایشگاه ملی مجاز ، مراکز تحقیقات ملی مهندسی و سه مرکز بازرسی در سطح صنعت است.
    شرکت ساختمانی مورگان ، وورستر ، ، ایالات متحده آمریکا. آیا رهبر جهانی تأیید شده در فناوری آسیاب نورد است. مورگان در سال ۱۸۸۸ توسط چارلز هیل مورگان در وورستر ، ماساچوست تاسیس شد ، با فن آوری های جدید فولاد به رشد و گسترش خود ادامه می دهد. مورگان بیش از ۴۵۰ کارخانه تولید بار ، بار و بیلت را در بیش از ۴۰ کشور جهان طراحی و نصب کرده است. این هزاره ها معیار جهانی برای رهبری فناوری ، قابلیت اطمینان و عملکرد را تعیین کرده اند. در سال ۲۰۰۶ ، مورگان فروش ۱۸۰ میلیون دلاری را گزارش كرد و حدود ۱ ، ۱۰۰ نفر را در آمریكا ، چین ، هند ، انگلستان و برزیل استخدام كرد.
    نقاط عطف
    در سال ۱۹۵۹ به عنوان یک تحقیقاتی مستقر در وزارت صنعت سابق ماشین سازی تاسیس شد.
    ۱۹۸۰: مرکز کنترل کیفیت مهر و موم لاستیک تأسیس شد
    ۱۹۹۹: با شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین
    در سال ۲۰۰۲ به عنوان موسسه تحقیقات مهندسی مکانیک گوانگژو نامگذاری شد
    شرکت مشترک گوانگژو مورگان سیلز شرکت ، آموزشی ویبولیتین ۲۰۰۶ توسط و ، تاسیس شد
    در همان زمان ، گوانگژو مورگان سیلز شرکت ، آموزشی ویبولیتین گواهینامه : آنها
    در سال ۲۰۱۲ مرکز تحقیقات مهندسی ملی لاستیک و پلاستیک آب بندی تاسیس شده است
    شرکت فناوری اطلاعات ، آموزشی ویبولیتین ۲۰۱۵ ، ساخته شد
    شرکت گوانگژو مورگان سیلز ، گیم او را تغییر می دهد: ضمانت نامه

    بستن