ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۳۴۹۵ of Beigong West Street, Weicheng District, Weifang City, Shandong Province, China
  • درباره ما : شرکت مواد ضد آب ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و به عنوان یکی از ۲۰ تولید کننده برتر غشای ضد آب با کیفیت بالا شناخته می شود ، فعالیت های تجاری آن شامل: تحقیقات ، تولید محصولات و ساخت پروژه ها است.ما شعبات زیر را سرمایه گذاری و راه اندازی کرده ایم: شرکت مواد ضد آب ، با مسئولیت محدود ، شرکت مهندسی ضد آب دارای پایگاه های تولیدی شاندونگ و جیانگ سو. در همین حال ، ما دفاتر شعبه ای را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مواد ضد آب ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و به عنوان یکی از ۲۰ تولید کننده برتر غشای ضد آب با کیفیت بالا شناخته می شود ، فعالیت های تجاری آن شامل: تحقیقات ، تولید محصولات و ساخت پروژه ها است.
    ما شعبات زیر را سرمایه گذاری و راه اندازی کرده ایم: شرکت مواد ضد آب ، با مسئولیت محدود ، شرکت مهندسی ضد آب دارای پایگاه های تولیدی شاندونگ و جیانگ سو. در همین حال ، ما دفاتر شعبه ای را در گوانگژو ، شنژن ، سوژو ، هانگژو ، ژنگ ژو ، جینان ، چینگدائو ، یانتای اداره و اداره می کنیم. علاوه بر این ، بیش از ۲۰۰ کارگزار قراردادی در چین حضور دارند و ۵۰۰ شریک خدمات پس از فروش قرارداد برای ما کار می کنند.
    این شرکت بیش از ۳۰ میلیون سرمایه گذاری کرده و به ترتیب ۲ مرکز تحقیق و توسعه در پایگاه های تولیدی شاندونگ و جیانگ سو را به اتمام رسانده است. ما همچنین به عنوان پشتیبان فنی خود با دانشگاه ارتباط تنگاتنگی برقرار کرده ایم.
    محصولات اصلی ما از ، غشای ضد آب گرفته تا لوازم جانبی مربوطه ، پوشش های پلی اورتان تک و دو جز . و غیره ، کاملاً ۱۰۰ مورد است. محصولات ما در ساختمانهای ضد آب زیر اعمال می شود ، مانند: سقف ساختمان ، تونل ، کانال ، آبشار ، پارکینگ ، سقف کاشت ، انبار ، ایستگاه مترو ، بندر ، زیرزمین ، کارهای آبیاری / زهکشی ، چارچوب های فولادی ، فاضلاب ، محل دفن زباله ، مواد شیمیایی و متالورژی ، انبار غلات ، مخزن ، چشمه و غیره
    از ما دعوت شده است که استانداردهای چین را در مورد مواد ضد آب تهیه کنیم و یکی از تهیه کنندگان آن هستیم. ضد آب پلیمر ما دارای کیفیت بالا / خاصیت فیزیکی خوب در محافل ضد آب داخلی چین و خارج از کشور است. ما موفق شده ایم با بیش از ۱۰۰ شرکت برتر چین معروف همکاری کنیم و در موارد ساخت و ساز ضد آب از بزرگراه / راه آهن سریع السیر شرکت داشته باشیم.
    ما گواهینامه را به دست آورده ایم ، محصولات ما به دلیل کیفیت خوب و قیمت متعادل در بازارهای آفریقا ، آمریکای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، کانادا ، ایالات متحده آمریکا بسیار محبوب هستند. در حال حاضر ، ما هدف "ابتکار کمربند و جاده" را داریم و خود را متعهد می کنیم که در همکاری های بین المللی شرکت کنیم.
    "مشتری اول ، کیفیت اول" شعار تجارت ما بود ، خواهد بود و خواهد بود. هدف ما نه تنها ارائه محصولات با کیفیت عالی بلکه خدمات راضی به مشتریان است. ما تجربه و تخصص لازم برای خدمت به همه مشتریان خود را داریم ، ما در مسیر درست هستیم تا همه چیز را برای موارد ضد آب خود مدیریت کنیم.

    بستن