ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۱۴۰۷, Huangjin Building, Culture and Commercial Area, Cixi, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : ما انواع مختلف نبافته ها را که به عنوان فیلتر فیلتر در زمینه فیلتراسیون هوا و مایع استفاده می شوند ، عرضه می کنیم. برنامه اصلی شامل دستگاه تنفس مراقبت شخصی ، دستگاه تصفیه هوا برای مراقبت در منزل ، جاروبرقی با کارایی بالا و فیلترهای هوا برای کابین خودرو است. دسته بندی محصولات ما شامل منسوجات غیر بافته شده ذوب ، منسوجات غیر بافته شده ، منسوجات نبافته گرم الیاف ، منسوجات غیر بافته شده رشته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما انواع مختلف نبافته ها را که به عنوان فیلتر فیلتر در زمینه فیلتراسیون هوا و مایع استفاده می شوند ، عرضه می کنیم. برنامه اصلی شامل دستگاه تنفس مراقبت شخصی ، دستگاه تصفیه هوا برای مراقبت در منزل ، جاروبرقی با کارایی بالا و فیلترهای هوا برای کابین خودرو است. دسته بندی محصولات ما شامل منسوجات غیر بافته شده ذوب ، منسوجات غیر بافته شده ، منسوجات نبافته گرم الیاف ، منسوجات غیر بافته شده رشته ای ، منسوجات غیر بافته شده رشته ای ، منسوجات غیر بافته شده با سوزن ، فیلتر فیلتر کربن فعال ، منسوجات غیر بافته شده مافوق صوت و غیره محصولات اصلی ما: منسوجات غیر بافته شده:
    ما دارای آیتم های سریالی از فناوری شارژ الکتریکی ساکن هستیم ، از جمله فرمول سفارشی با ، شارژرهای ولتاژ بالا ثبت اختراع با پانل های شارژ ویژه توسعه یافته. پارچه فیلتر دارای بازده فیلتراسیون بالا با فشار نفوذ کمتری است و می تواند عملکرد الکترواستاتیک را برای مدت طولانی ثابت نگه دارد.
    رسانه فیلتر مایع دمیده : ما رزین خام را اصلاح کرده ایم تا خواص ذوب آن را در فرآیند دمش ذوب به طور قابل توجهی بهبود بخشد. این ماده به دلیل استفاده از دمای بالا و خاصیت شیمیایی پایدار ، یک فیلتر فیلتر سوخت ایده آل محسوب می شود و به طور گسترده ای برای فیلترهای روغن در اتومبیل استفاده می شود.
    ما نبافته های ذوب شده تولید می کنیم که عمدتا به عنوان فیلتر فیلتر در استفاده از فیلتراسیون هوا و تمیز کردن استفاده می شوند. ما در فن آوری تخصص داریم و بیش از ۱۲ سال تجربه در ساخت منسوجات غیر بافته داریم. ما شارژرهای الکتریکی و دسته اصلی الکتراکت را برای دستیابی به بازده فیلتراسیون بالاتر و فشار نفوذ هوا کمتر با منسوجات غیر بافته شده تولید کرده ایم. کارخانه ما دارای دو خط تولید اتوماتیک برای نبافته های و یک خط تولید برای مواد است. نبافته های ساخته شده از برای فیلترهای متوسط ​​تا بسیار کارآمد از استاندارد تا استاندارد مناسب هستند. منسوجات نبافته ذوب شده می توانند در ساخت فیلترهای سوخت و روغن استفاده شوند.
    ما همچنین می توانیم سایر فیلترهای فیلتر غیر بافته شده را از تامین کننده چین تهیه کنیم تا در صورت امکان نیاز شما به فیلترهای پانل ، فیلترهای کیسه ای ، فیلترهای کیسه های سفت و سخت و فیلترهای را برآورده کنیم. پشم فیلتر پلی استر ، فیلتر کامپوزیت چین دار ، پشم سوزن ، پشم فیلتر کربن فعال و غیره. ما از شما استقبال می کنیم که مشخصات دقیق منسوجات غیر بافته شده را که به عنوان رسانه فیلتر در تولید شما استفاده می شود ، برای ما ارسال کنید.

    بستن