ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۴۱۰, Tower ۲, Yintai Center, No. ۱۱۹۹, Tianfu Avenue, High-Tech Zone, Chengdu City, Sichuan Province, China
  • درباره ما : یک شرکت بیوتکنولوژی با تمرکز بر کشاورزی سبز است. این یک شرکت پیشرو در زمینه تولید بیو سموم گیاهی در صنعت و همچنین مدافع و پیشگام کشاورزی سبز است.چنگدو نیوزون از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۹۹ ،را بعنوان ارزشهای اصلی خود در نظر گرفته و همیشه را به عنوان مأموریت خود در نظر گرفته و همیشه را به عهده داشته است. کیفیت و ایمنی محصولات کشاورزی ، بهبود ارزش صنعت کشاورزی و بهبود محیط زیست اقتصادی کشاو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت بیوتکنولوژی با تمرکز بر کشاورزی سبز است. این یک شرکت پیشرو در زمینه تولید بیو سموم گیاهی در صنعت و همچنین مدافع و پیشگام کشاورزی سبز است.
    چنگدو نیوزون از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۹۹ ،را بعنوان ارزشهای اصلی خود در نظر گرفته و همیشه را به عنوان مأموریت خود در نظر گرفته و همیشه را به عهده داشته است. کیفیت و ایمنی محصولات کشاورزی ، بهبود ارزش صنعت کشاورزی و بهبود محیط زیست اقتصادی کشاورزی "به عنوان هدف توسعه.
    چنگدو نیوزون متعهد به نوآوری در بیوتکنولوژی سبز کشاورزی ، با تمرکز بر کل روند مدیریت بهداشت خاک کشاورزی ، پیشگیری و کنترل سبز بیماری های محصولات زراعی و آفات حشرات ، رشد محصولات و سلامت تغذیه ای ، و بهبود کیفیت و عملکرد محصولات کشاورزی است. با استفاده از بیوتکنولوژی به عنوان موتور ، این محصول از رطوبت کامل تا سطح میز ناهار خوری را برای تولید محصولات کشاورزی فراهم می کند و هدف توسعه کشاورزی مدرن را پشتیبانی می کند.
    چنگدو نیوزون یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است و همچنین یکی از اولین گروه های ملی و تخصصی جدید است که توسط وزارت صنعت و فن آوری اطلاعات جمهوری اسلامی چین شناخته شده است. چنگدو نیوزون عصاره منبع طبیعی گیاه خود را همراه با فناوری مهندسی زیستی به عنوان هسته اصلی در نظر می گیرد ، تحقیق و توسعه فن آوری را در کل چرخه رشد محصولات انجام می دهد ، تعدادی از فن آوری های اصلی اصلی را تشکیل می دهد و ۷۸ اختراع اختراع و ۲۶ محصول ارگانیک به دست آورده است. گواهینامه محصول ورودی کشاورزی سبز در داخل و خارج از کشور. با توجه به داده های شبکه اطلاعات مربوط به سموم دفع آفات چین ، چنگدو نیوزون یکی از شرکت هایی است که دارای فراوانترین محصولات ثبت شده و اشیا کنترل و جامع ترین سیستم محصول در وزارت زراعت و امور روستایی مردم چین است.
    چنگدو نیوزون یک م تحقیقاتی بیوتکنولوژی تأسیس کرده است. از ۳۱ مارس ۲۰۲۰ ، ۵۴ پرسنل تمام وقت شامل ۲۳ پزشک و استاد و ۱۶ پرسنل با عناوین متوسط ​​و ارشد دارند. م تحقیقات بیوتکنولوژی سه مرکز ایجاد "فناوری تنظیم بیولوژیکی" ، "پیشگیری و کنترل بیولوژیک سموم دفع آفات" و "فن آوری اصلاح و تغذیه خاک" و "آزمایشگاه فناوری ویرایش ژن ایمنی گیاهان" ایجاد کرده و یک سیستم تحقیق و توسعه با راهنمایی ایجاد کرده است. توسط چهار متخصص ، دوان لیوشنگ ، خو مینگگانگ ، گوا جینلین و لی جیانژونگ ، به عنوان دانشمندان ارشد. علاوه بر این ، چنگدو نیوزون ایستگاه کاری نوآوری آکادمیسین (متخصص) ، پایگاه عملی نوآوری دکترا سیچوان و آزمایشگاه مشترک موسسه تحقیقات دانشگاه صنعت چنگدو را با همکاری دانشگاه های داخلی و موسسات تحقیقاتی صنعت ایجاد کرده است ، پشتیبانی فنی از نوآوری مداوم شرکت را برای مدت طولانی ارائه می دهد زمان.
    پروژه های تحقیق و توسعه مختلف جوایز مهم بسیاری را از جمله جایزه دوم جایزه علوم و فناوری کشاورزی برای پروژه "ایجاد و استفاده از فن آوری های کلیدی برای کنترل کیفیت براسینولید" به دست آورده اند. جایزه دوم جایزه پیشرفت ملی علوم و فناوری برای "خصوصیات اسیدی شدن زمین های کشاورزی و ساخت و ساز اصلی فناوری و کاربرد پیشگیری و کنترل در مناطق معمول خاک سرخ در چین" ؛ و "پروژه معمولی چین" این پروژه از ویژگیهای اسیدی شدن منطقه کشاورزی و فناوری کنترل و کاربرد برنده جایزه اول جایزه علوم و فناوری کشاورزی چین و جایزه دستاورد علم و فناوری آکادمی علوم کشاورزی چین شد.
    چنگدو نیوزون به تحول دستاوردهای نوآوری علمی و فناوری توجه دارد. این محصولات کل چرخه رشد محصولات را پوشش می دهد. محصولات اصلی کارآمد ، ایمن و سازگار با محیط زیست هستند. این محصولات عمدتاً شامل آفت کش های بیولوژیکی (تنظیم کننده های رشد گیاهان ، سموم دفع آفات ، قارچ کش ها و علف کش ها برای پیشگیری و کنترل سبز) ، محرک های بیولوژیکی مشتق شده از گیاهان ، محصولات جامع تغذیه ای و نرم کننده خاک است.

    بستن