ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hauptstr. ۱۰ D - ۲۵۳۵۵ Bullenkuhlen
  • درباره ما : مشتریان عزیز و دوستان مزرعه ما ،در این صفحه ما می خواهیم خود ، حیوانات و مزرعه خود را معرفی کنیم. مزرعه برای اولین بار در اسناد در ۱۶۷۲ ذکر شد. در سال ۱۹۹۹ استفان ایگرز مزرعه را از والدین خود گرفت و در سال ۲۰۰۷ لبنیات افتتاح شد. ما در لبنیاتی که از ابتدا دارای گواهینامه اتحادیه اروپا بود ، ماست سنتی خود را تولید می کنیم.خانه مزرعهبرای ۹۸ گاو دارای فرزند ، توجه ویژه ای به راحتی گاو داریم. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مشتریان عزیز و دوستان مزرعه ما ،
    در این صفحه ما می خواهیم خود ، حیوانات و مزرعه خود را معرفی کنیم. مزرعه برای اولین بار در اسناد در ۱۶۷۲ ذکر شد. در سال ۱۹۹۹ استفان ایگرز مزرعه را از والدین خود گرفت و در سال ۲۰۰۷ لبنیات افتتاح شد. ما در لبنیاتی که از ابتدا دارای گواهینامه اتحادیه اروپا بود ، ماست سنتی خود را تولید می کنیم.
    خانه مزرعه
    برای ۹۸ گاو دارای فرزند ، توجه ویژه ای به راحتی گاو داریم. در نیمه تابستان سال ، گاوهای ما می توانند از انبار آزاد دام آزاد به چراگاه بروند. هر گاو دارای اتاقک مخصوص خود است و حتی در زمستان می تواند آزادانه در انبار حرکت کند. انبار مدرن ما تا دمای ۰ درجه سانتی گراد باز می ماند ، دیوارهای جانبی تنها زمانی بسته می شوند که درجه حرارت زیر صفر باشد. در انبار ما همچنین مخلوطی از علف ، علوفه ذرت ، چاودار و کلزا را در تابستان ارائه می دهیم. یک برس برقی گاو برای نظافت برای هر گروه از گاوها در دسترس است.

    بستن
محصولات
ماست طبیعی
ماست توت فرنگی
گیلاس ماست
زردآلو ماست
ماست وانیل
Saisonjoghurt z.B
گلابی-موز
ماست مغزی شکلاتی