ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Alte Schulstr. ۵,۰۱۶۶۵ Klipphausen OT Taubenheim
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۱ اینگبورگ و مایکل شوارتزولدر مزرعه ارگانیک را تاسیس کردند. مشاغل خانوادگی ترکیبی از ۳ حوزه کشاورزی ، نانوایی مزرعه و لبنیات مزرعه است. منطقه ، در ۱۰ کیلومتری جنوب میشن ، طبق دستورالعمل های در حال حاضر در نسل دوم پرورش داده می شود.غلات خود مزرعه به طیف متنوعی از محصولات پخته شده ارگانیک در نانوایی مزرعه تبدیل می شود. دانه پخت در آسیاب آبی نزدیک خانواده بارتش در میلتیتز آسیاب می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۱ اینگبورگ و مایکل شوارتزولدر مزرعه ارگانیک را تاسیس کردند. مشاغل خانوادگی ترکیبی از ۳ حوزه کشاورزی ، نانوایی مزرعه و لبنیات مزرعه است. منطقه ، در ۱۰ کیلومتری جنوب میشن ، طبق دستورالعمل های در حال حاضر در نسل دوم پرورش داده می شود.
    غلات خود مزرعه به طیف متنوعی از محصولات پخته شده ارگانیک در نانوایی مزرعه تبدیل می شود. دانه پخت در آسیاب آبی نزدیک خانواده بارتش در میلتیتز آسیاب می شود.
    لبنیات مزرعه شیر را از گاوهای خود به شیر آشامیدنی و سایر محصولات لبنی تبدیل می کند.
    محصولات محله هر روز به فروشگاههای مواد غذایی سالم ، گروههای مصرف کننده و فروشگاههای مواد غذایی سالم در درسدن و مناطق اطراف آن تحویل داده می شود.از سال ۲۰۰۶ ، مسئولیت کشاورزی (تقریباً ۲۰۰ هکتار) بر عهده سوفیا و یاروسلاو سوسولاس است.
    در سال بیست و پنجمین سالگرد مزرعه ارگانیک ، اینگبورگ شوارتزولدر نانوایی و لبنیات مزرعه را به دخترانش آلموث کرنکل ، سوفیا ساکوسلاس و دامادشان یاروسلاو سسولاس تحویل داد. شما سه نفر را اداره می کنید.

    بستن