ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Feldbergstraße ۱۱,D-۷۸۱۱۲ St. Georgen
  • درباره ما : درایوها و سایر اجزای صفحه گردان در سنت جورجن در جنگل سیاه از ابتدای قرن بیستم تولید شده است. بعداً ، تولید دستگاه های کامل آغاز شد و نام تجاری شهرت جهانی پیدا کرد. در عین حال ، یکی از بزرگترین شرکت های فن آوری در آلمان و اروپا بود. بزرگترین موفقیت های خود را در دهه ۱۹۷۰ جشن گرفت ، اما در سال ۱۹۸۲ این شرکت مجبور به اعلام ورشکستگی شد. توسط گروه تامسون فرانسوی خریداری شد و سرانجام توسط تصاح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    درایوها و سایر اجزای صفحه گردان در سنت جورجن در جنگل سیاه از ابتدای قرن بیستم تولید شده است. بعداً ، تولید دستگاه های کامل آغاز شد و نام تجاری شهرت جهانی پیدا کرد. در عین حال ، یکی از بزرگترین شرکت های فن آوری در آلمان و اروپا بود. بزرگترین موفقیت های خود را در دهه ۱۹۷۰ جشن گرفت ، اما در سال ۱۹۸۲ این شرکت مجبور به اعلام ورشکستگی شد. توسط گروه تامسون فرانسوی خریداری شد و سرانجام توسط تصاحب شد.
    تصاحب توسط آلفرد فارنباخر:
    در سال ۱۹۹۳ ، آلفرد فارنباخر کل تولید صفحه های گردان آنالوگ را بر عهده گرفت. او از ۱۹۶۰ در کار می کرد و با دستگاه ها بسیار آشنا بود. این امر باعث شد تا صفحه های گردان دوگانه در سنت جورجن در جنگل سیاه تا به امروز تولید شود.
    تولید امروز:
    ما هر سال بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ صفحه گردان از مارک های مختلف تولید می کنیم و آنها را در سراسر جهان می فروشیم. ما به طور خاص به تولید صفحه های گردان خود افتخار می کنیم. در آن زمان مانند الان ، آنها از کیفیت عالی و صدای عالی برخوردار هستند.
    توزیع:
    در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر در مورد صفحه گردان ما ، لطفاً با شریک فروش ما تماس بگیرید.

    بستن