ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Nonenstr. ۱۲,۳۳۳۷۸ Rheda-Wiedenbrück
  • درباره ما : شرکت متوسط ​​که در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد ، مبلمان صندلی دستی تولید شده برای بازارهای بین المللی را در محل تولید می کند. نام تجاری ممتاز در سراسر جهان از طریق متخصصان مجلل و تجارت قراردادی توزیع می شود. با مبلمان با کیفیت بالا ، طراحی شده توسط طراحان معروف ، آپارتمان ها و خانه ها ، هتل ها ، سالن ها ، سفارتخانه ها ، موزه ها ، بانک ها یا فرودگاهها مبله شده اند. مجموعه محصولات با دقت نگهداری و ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت متوسط ​​که در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد ، مبلمان صندلی دستی تولید شده برای بازارهای بین المللی را در محل تولید می کند. نام تجاری ممتاز در سراسر جهان از طریق متخصصان مجلل و تجارت قراردادی توزیع می شود. با مبلمان با کیفیت بالا ، طراحی شده توسط طراحان معروف ، آپارتمان ها و خانه ها ، هتل ها ، سالن ها ، سفارتخانه ها ، موزه ها ، بانک ها یا فرودگاهها مبله شده اند. مجموعه محصولات با دقت نگهداری و توسعه مداوم برای بخش مسکونی و قراردادی شامل مبل ، صندلی ، صندلی و میز است. به طور مرتب به دلیل طراحی برجسته و دستاوردهای شرکت شناخته می شود. موفقیت مستمر مبتنی بر تمایل به نوآوری ، طراحی و هنرهای سنتی است. مدیریت ، طراحان ، تکنسین ها ، نجاران و اثاثه یا لوازم داخلی اشتیاق خود را برای ایجاد ارزش ها و کیفیت پایدار در طراحی معاصر بدون در نظر گرفتن گرایش ها و مدهای مشترک نشان می دهند. تولید مدرن در شرق وستفالن ، قلب صنعت مبلمان آلمان ، ۲۲۰ نفر را مشغول به کار می کند و خود جوانان با استعداد را آموزش می دهد.
    خانه مارک
    بزرگترین نمایشگاه جهان در در مجاورت محل تولید در در حدود ۲۰۰۰/۳۰۰۰ متر مربع فضای ارائه شده طراحی شده است. برنامه های فعلی صندلی و مبلمان روکش دار و مجموعه های متنوع پارچه ای و چرمی در آنجا نشان داده شده است ، که توسط یک نمایشگاه سخاوتمندانه برای تجهیز قسمت قرارداد تکمیل شده است. مجموعه تاریخی در یک منطقه نمایشگاهی دیگر - به عنوان یک سفر آموزنده در طول زمان ، از طریق یک محصول موفق و سابقه نام تجاری بیش از ۶۰ سال ، روی صحنه می رود. (از آوریل ۲۰۱۷)

    بستن