ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Ellerstraße ۱۶,۴۲۶۹۷ Solingen
  • درباره ما : "چاقوهای خوب با دست ساخته می شوند". با توجه به این شعار ، چاقوهای دست ساز با دسته های چوبی نجیب ، تخته های چوبی جامد و لوازم جانبی برای آشپزخانه و میز از سال ۱۸۷۲ در شرکت ما در تولید می شود. سپس همانطور که در حال حاضر ، استعداد ، توجه به جزئیات و نگرش مثبت به صنعتگری در اما "زمان" و درک ما از چاقوها تغییر کرده است. با هر یک از چاقوهای امروز ما ، عملکرد و سبک ، گذشته و آینده ، مردانه و زن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    "چاقوهای خوب با دست ساخته می شوند". با توجه به این شعار ، چاقوهای دست ساز با دسته های چوبی نجیب ، تخته های چوبی جامد و لوازم جانبی برای آشپزخانه و میز از سال ۱۸۷۲ در شرکت ما در تولید می شود. سپس همانطور که در حال حاضر ، استعداد ، توجه به جزئیات و نگرش مثبت به صنعتگری در اما "زمان" و درک ما از چاقوها تغییر کرده است. با هر یک از چاقوهای امروز ما ، عملکرد و سبک ، گذشته و آینده ، مردانه و زنانه این صنعت با یکدیگر ملاقات می کنند.
    پایداری
    چاقوهای ما با دوام و پایدار هستند ، اغلب از نسل ها استفاده می شوند. هرچه مدت بیشتری از محصول استفاده شود و نیازی به جایگزینی آن با محصول جدید نباشد ، از نظر منابع کارآمدتر است. پتانسیل قابل توجهی از نظر مواد و انرژی ذخیره می شود.
    "بخش نازک
    چاقوهای تولیدی ما بر اساس اصل "سنگ زنی نازک تیز می شوند و با دست خرد می شوند. این برش سنتی و بسیار باریک سازنده در وضوح و لبه خاص چاقوها مشهود است. "حفظ لبه" نشان می دهد که چاقو تا چه مدت تیز و "براق" باقی می ماند.
    یک تنظیم دقیق ویژه است و همیشه یکی از پیچیده ترین تکنیک های تجارت سنگ زنی بوده است. این در مراحل مختلف انجام می شود ، "گودال ریز" و "گودال آبی". این عملیات یکی از پیچیده ترین تکنیک های سنگ زنی سالینگن است که "سنگ فرش آبی" بالاترین سطح را نشان می دهد. چنین تیغه هایی را می توان با درخشش مایل به آبی تا رنگین کمان تشخیص داد.
    میزان وضوح تصاویر
    وضوح ضرب المثل چاقوهای آسیاب بادی ما در اصطلاح "آزمایش اسید" خود را نشان می دهد. با فشار کم روی تصویر کوچک یا یک حلقه آهنی ، یک موج کوچک در لبه برش نازک ظاهر می شود.
    متناوب
    در صورت لزوم بازآرایی مجدد ، حتی شخص غیر شخصی می تواند این کار را سریع و آسان انجام دهد. از آنجا که البته چاقو را می توان با یک باریک ظریف و باریک بسیار سریعتر از یک چاقوی تیز و پایدار ساخته شده در صنعت و با زاویه برش وسیع به حالت اولیه درآورد.
    فولاد کربن
    به عنوان یکی از آخرین تولیدکنندگان ، ما هنوز چاقوهای ساخته شده از فولاد کربنی را تولید می کنیم ، چاقوهای به اصطلاح "زنگ زده".

    بستن