ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Emmerstedter Straße ۳۰,۳۸۳۵۰ Helmstedt,Germany
  • درباره ما : شرکت در سالهای قبل از جنگ در سالهای ۱۹۲۵/۲۶ در کمنیتس / زاکسن تأسیس شد، اما در طول جنگ جهانی دوم در آنجا به طور کامل ویران شد. در روزهای اولیه . حجاب های مو ، کلاه های مدل مو و پدهای مو از طریق عمده فروشان آرایشگری در داخل و خارج تولید و به فروش می رسید. در اوایل سال ۱۹۵۰ ، این شرکت اولین تارهای موی نازک پرلون را روی ماشین های راشل تولید کرد. در سالهای ۱۹۵۲/۵۴ ، اختراعات مهم مختلف برای س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سالهای قبل از جنگ در سالهای ۱۹۲۵/۲۶ در کمنیتس / زاکسن تأسیس شد، اما در طول جنگ جهانی دوم در آنجا به طور کامل ویران شد. در روزهای اولیه . حجاب های مو ، کلاه های مدل مو و پدهای مو از طریق عمده فروشان آرایشگری در داخل و خارج تولید و به فروش می رسید. در اوایل سال ۱۹۵۰ ، این شرکت اولین تارهای موی نازک پرلون را روی ماشین های راشل تولید کرد. در سالهای ۱۹۵۲/۵۴ ، اختراعات مهم مختلف برای ساخت و توسعه تورهای مو در سراسر جهان ثبت و تضمین شد. در این زمان برنامه تولید گسترش یافت و شنل های آرایشگاهی، کلاه دوش، بند مو و پد گره به طیف اضافه شد. ۱۰ سال پس از تاسیس شرکت در هلمستد؟ در ۱ ژانویه ۱۹۵۹، به ساختمان شرکت تازه ساخته خود در ۳۰ نقل مکان کرد و در سال ۱۹۶۰ / سوئیس تأسیس شد. دامنه بر این اساس با بسیاری از محصولات جدید، طراحی و نیازهای مد و فصل گسترش یافته است. در پایان دهه ۱۹۶۰، کلاه گیس و مدل مو، لوازم جانبی موی مد روز و محصولات نساجی ساخته شده به محدوده فروش اضافه شد. در سال ۱۹۷۰، اداره سازماندهی مجدد شد و به پردازش الکترونیکی داده تبدیل شد. در سال ۱۹۷۱، ظرفیت تولید به میزان قابل توجهی افزایش یافت. با خرید چندین ماشین با کارایی بالا. تقاضا برای محصولات به طور مداوم در حال افزایش است. در اواسط دهه ۱۹۷۰ ، شرکت روی برنامه هایی برای توسعه کارخانه کار می کرد ، که در بخش ۱ در ۱۹۷۸ و در بخش ۲ در ۱۹۸۸ تکمیل شد. این گسترش ساختمان شرکت این فرصت را به شرکت می دهد تا برنامه تولید و فروش خود را دوباره گسترش دهد. لوازم جانبی شیک مو ، تجهیزات آرایشگری نساجی ، سیم تنیس ، پشه بند ، محصولات نساجی و محافظ سر در حال حاضر بخشی از طیف گسترده ای از محصولات و خدمات هستند. کانال ها و سیستم های فروش جدید با موفقیت راه اندازی و اجرا می شوند. علاوه بر نیازهای آرایشگری، کانال فروش جدیدی از طریق عطاری ها و فروشگاه های بزرگ باز شده و با موفقیت مورد استفاده قرار می گیرد. غرفه ها و دیوارهای فروش سلف سرویس طراحی شده اند که به صورت حرفه ای توسط کارکنان میدانی در رک کار مراقبت می شود. برای تکمیل مجموعه فروشگاهی، علاوه بر محدوده استاندارد موجود (تور مو، کلاه و روبند مو، لوازم جانبی مو و غیره)، اقلام دیگری مانند بیگودی، برس مو، شانه، محصولات شیک مو و غیره به در سال ۱۹۹۱ در / در تورینگن در منطقه تاسیس شد.
    در ۳۱ اکتبر ۱۹۹۹ ، ۳۲۵ نفر را استخدام کرد. علیرغم برخی مشکلات عمومی اقتصادی در آلمان، توسعه سولیدا طی ۵۰ سال گذشته مثبت و موفق بوده است.

    بستن