ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Kamenzer Str. ۳۰,۰۱۰۹۹ Dresden,Deutschland
  • درباره ما : در ، پایداری و انصاف همراه با طراحی واضح و محصولات کاربردی در پیش‌زمینه است. به همین دلیل است که ما در منطقه خود تولید می کنیم و تمام مواد را تا حد امکان به صورت محلی تامین می کنیم.تولید محلی دارای چندین مزیت است. به همین دلیل ما در مورد محل تولید در زاکسن تصمیم گرفتیم. به عنوان یک شرکت مستقر در درسدن ، ما می خواهیم از اقتصاد محلی حمایت کنیم. به همین دلیل، محصولات ما در منطقه ای با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ، پایداری و انصاف همراه با طراحی واضح و محصولات کاربردی در پیش‌زمینه است. به همین دلیل است که ما در منطقه خود تولید می کنیم و تمام مواد را تا حد امکان به صورت محلی تامین می کنیم.
    تولید محلی دارای چندین مزیت است. به همین دلیل ما در مورد محل تولید در زاکسن تصمیم گرفتیم. به عنوان یک شرکت مستقر در درسدن ، ما می خواهیم از اقتصاد محلی حمایت کنیم. به همین دلیل، محصولات ما در منطقه ای با سنت نساجی طولانی ساخته می شوند: کوه های سنگ معدن. ما می‌توانیم در حدود ۱ ساعت رانندگی به آن برسیم.
    ما به طور مستقیم با کارخانه در تماس هستیم و افراد و شرایط کار در محل را به خوبی می شناسیم. با کمک این کارخانه می‌توانیم بدون هیچ مشکلی و بدون چشم پوشی از کیفیت و اجرای سریع، در مقادیر کم و زیاد تولید کنیم. علاوه بر این، یک خیاط از ما در شهر کوچکی نزدیک درسدن حمایت می کند. این به ما در پیاده سازی محصولات جدید کمک می کند و تنها نیم ساعت با ماشین فاصله دارد.
    ما همچنین هنگام انتخاب مواد خود به منطقه ای بودن اهمیت زیادی می دهیم. به همین دلیل است که سیم و زیپ ما در آلمان تولید می شود. نمد بطری های بازیافتی از ایتالیا و چوب پنبه از پرتغال می آید. مخفف طراحی خالص و سبک زندگی پایدار است. مواد گیاهی و بادوام تحت شرایط عادلانه در آلمان به کیسه ها و لوازم جانبی منحصر به فرد تبدیل می شوند. ما بر طول عمر و پایداری تمرکز می کنیم.
    ما می خواهیم به شما همراهانی ارائه دهیم که با احساس دلپذیر و طراحی خطی خود ، رفاه و قدرت را از خود ساطع می کنند. بنابراین شما برای هر چیزی که زندگی روزمره مستلزم آن است آماده هستید. با همراهان عملی ما، وفادار به شعار ما "پنبه برای حمل"، می توانید تکه ای از طبیعت را با خود به سرعت امروز ببرید.

    بستن