ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۳ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/moebelhauskraft
  • آدرس : Am Rondell ۱,۱۲۵۲۹ Schönefeld
  • درباره ما : همه چیز در سال ۱۸۹۳ آغاز شد. هینریچ کرافت، نجار، کابینت ساز کوچکی را در خیابان هامبورگر ۶۵ در تأسیس کرد، جایی که او مبلمان همسان و فکر شده را از استادکاران چیره دست تولید کرد. اینگونه بود که اولین نمونه های نجاری او خلق شد.چیزی که زمانی بسیار متفکرانه آغاز شد، تبدیل شدن به سنگ بنای بزرگترین فروشگاه مبلمان آلمان شمالی برای ایده ها و لوازم جانبی زیبا بود. در سال ۱۹۳۶، آرتور کرافت مدیریت فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    همه چیز در سال ۱۸۹۳ آغاز شد. هینریچ کرافت، نجار، کابینت ساز کوچکی را در خیابان هامبورگر ۶۵ در تأسیس کرد، جایی که او مبلمان همسان و فکر شده را از استادکاران چیره دست تولید کرد. اینگونه بود که اولین نمونه های نجاری او خلق شد.
    چیزی که زمانی بسیار متفکرانه آغاز شد، تبدیل شدن به سنگ بنای بزرگترین فروشگاه مبلمان آلمان شمالی برای ایده ها و لوازم جانبی زیبا بود. در سال ۱۹۳۶، آرتور کرافت مدیریت فروشگاه کوچک نجاری و مبلمان را در نسل دوم به عهده گرفت. با حمایت از تقاضای زیاد برای مبلمان در دوره پس از جنگ، شرکت گسترش یافت.آرتور کرافت می خواست به طور کامل میل مردم را برای راحتی مدرن تر برآورده کند و در سال ۱۹۵۴ به نقل مکان کرد، جایی که فروشگاه مبلمان معروف قرمز و سفید در آن قرار دارد. امروز ، بدون تبلیغات بسیار فراتر از مرزهای شناخته شد. پسران آرتور کرافت نیز راه پدربزرگ و پدر خود را دنبال کردند و از سال ۱۹۷۳ به بعد با ایده های نوآورانه از آرتور کرافت حمایت کردند. فروشگاه مبلمان را در سراسر کشور اداره می کند. علاوه بر دفتر مرکزی در، از سال ۲۰۰۱ یک فروشگاه مبلمان دیگر در حومه جنوبی هامبورگ در وجود دارد. در سال ۲۰۰۷ یک فروشگاه مبلمان در فردرسدورف-وگلدسدورف در نزدیکی برلین افتتاح شد. سه فروشگاه مبلمان دیگر در سال ۲۰۰۹ در درسدن، لایپزیگ-تاوشا و هاله-پیسن دنبال شد. با افتتاح در سال ۲۰۱۷ و افتتاح دو مکان در سال ۲۰۲۰، این شرکت سنتی به رشد مستمر خود ادامه می دهد. یک خرده فروش مبلمان کلاسیک با طیف کامل و خدمات کامل است. علاوه بر انتخاب بزرگ مبلمان و آشپزخانه، مشتریان می توانند انتظار طیف متنوعی از لامپ ها، لوازم الکتریکی، کالاهای خانگی، منسوجات خانگی، فرش و اقلام هدیه را داشته باشند.

    بستن