ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Im Fuchsrain ۱۲,۷۰۱۸۶ Stuttgart,Deutschland
  • درباره ما : برچسب کیسه های جوان مخفف کیسه های با کیفیت بالا از تولید سازگار با محیط زیست، پایدار و منصفانه است. با محصولاتم می‌خواهم شادی را از هر نظر گسترش دهم، نه فقط با مشتریان نهایی‌ام. من می‌خواهم نشان دهم که تولید پایدار و منصفانه از کیسه‌های خارق‌العاده امکان‌پذیر و معقول است. من موادم را منحصراً از تولیدکنندگان منتخب و آزمایش شده شخصی در آلمان و اروپا خریداری می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برچسب کیسه های جوان مخفف کیسه های با کیفیت بالا از تولید سازگار با محیط زیست، پایدار و منصفانه است. با محصولاتم می‌خواهم شادی را از هر نظر گسترش دهم، نه فقط با مشتریان نهایی‌ام. من می‌خواهم نشان دهم که تولید پایدار و منصفانه از کیسه‌های خارق‌العاده امکان‌پذیر و معقول است. من موادم را منحصراً از تولیدکنندگان منتخب و آزمایش شده شخصی در آلمان و اروپا خریداری می‌کنم که ۱۰۰% نیازهای من را برآورده می‌کنند. هنگام انتخاب سازنده، من به گواهینامه های اتحادیه اروپا در رابطه با سازگاری با محیط زیست، پایداری و شرایط کاری منصفانه اهمیت زیادی می دهم. من از مواد الیاف چرمی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت برای همه کیف های استفاده می کنم. الیاف چرم مخفف استفاده معقول از منابع است، زیرا منحصراً از ضایعات تولیدی صنعت چرم ساخته شده است که در غیر این صورت استفاده نمی شود. بسیار مستحکم، بادوام و مقاوم در برابر کثیفی است و کیسه های دارای مواد الیاف چرمی را می توان بدون تردید در ماشین لباسشویی شست و شو داد (۳۰ درجه سانتیگراد). نرم و لطیف تر و نرم تر می شود ...) بدون از دست دادن کیفیت. همه محصولات با توجه زیادی به جزئیات طراحی شده و در استودیوی خیاطی داخلی ما در اشتوتگارت ساخته شده اند. از آنجایی که دیگر نمی‌توانم همه چیز را خودم بدوزم، اما نمی‌خواهم آن‌ها را در جایی با قیمت‌های پایین تولید کنم، گاهی از دختران و مادران بزرگی که از خیاطی لذت می‌برند و می‌توانند با همذات پنداری کنند، کمک حرفه‌ای می‌گیرم. البته اینجا هم برای من مهم است که همه شرایط مناسب باشد و رضایت و شادی در پیش زمینه باشد. از آنجا که این تنها راه برای ایجاد یک محصول فوق العاده و با کیفیت خوب است! مخفف کیسه های فوق العاده ای است که فضای کافی را برای چیزهای بزرگ و کوچکی که می خواهید با خیال راحت و زیبا قرار دهید، ارائه می دهد. درست به این شعار: "یک کیف دستی باید به اندازه اسباب بازی مورد علاقه یک کودک احساسات شدید را در یک زن برانگیزد" (گابریله استراله).
    در واقع چه کسی پشت بولین است؟ این منم! کاترین کوهنر. ما همراه با نیمه بهترم، دختر کوچکمان و تخته‌های موج سواری‌مان، در شهر اشتوتگارت زندگی می‌کنیم. معمولا. زیرا در تابستان ما نیز دوست داریم در سواحل اقیانوس اطلس فرانسه تعطیلات را بگذرانیم. برای موج سواری تعادل کامل من با چرخ خیاطی - خلاقیت در خون من است. از کودکی خودم مبلمان را بازسازی کردم و چیزهایی ساختم. این منجر به عشق به خیاطی، صنایع دستی و دست زدن به مواد مختلف شد.تمامی محصولات در استودیوی خیاطی داخلی در اشتوتگارت طراحی شده و با دست و با توجه به جزئیات ساخته می شوند. این بدان معنی است که هر کیسه از یک منبع واحد، از طراحی تا تکمیل است. تمرکز من در درجه اول بر روی کیفیت بالا، عملکرد و پایداری است. از آنجایی که مورد دوم برای من بسیار مهم است و می خواهم نگاهی به ردپای زیست محیطی خود بیندازم، محصولاتم را کاملاً بدون پلاستیک ارسال می کنم.

    بستن