ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCNjjjNN3ayk8-0fwnQV4S_Q
  • آدرس : Volkmarstr. ۱-۷,۱۲۰۹۹ Berlin, Deutschland
  • درباره ما : در هر شرکتی در برخی مواقع سؤالاتی در مورد چیزهای واقعاً مهمی که در تجارت عملیاتی چندان قابل مشاهده نیستند مطرح می شود (با ما: فروش بطری های روح زیادی و در نتیجه حمایت از پروژه های آب آشامیدنی، بله!).به عنوان مثال: چگونه با هم کار کنیم؟ تصمیمات چگونه گرفته می شود؟ "رهبری" برای ما چه معنایی دارد؟ اگر اختلافی وجود داشته باشد چه اتفاقی می‌افتد؟ ما می‌خواهیم بتوانیم خود را به‌ع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در هر شرکتی در برخی مواقع سؤالاتی در مورد چیزهای واقعاً مهمی که در تجارت عملیاتی چندان قابل مشاهده نیستند مطرح می شود (با ما: فروش بطری های روح زیادی و در نتیجه حمایت از پروژه های آب آشامیدنی، بله!).
    به عنوان مثال: چگونه با هم کار کنیم؟ تصمیمات چگونه گرفته می شود؟ "رهبری" برای ما چه معنایی دارد؟ اگر اختلافی وجود داشته باشد چه اتفاقی می‌افتد؟ ما می‌خواهیم بتوانیم خود را به‌عنوان یک فرد کامل، با هر چیزی که وجود دارد نشان دهیم، و همچنان وظایف خود را واقعاً جدی بگیریم و کارها را به طور گسترده به جلو ببریم. به جای ترک داخلی و انتظار مشتاقانه برای آخر هفته - هیچ چیز در مقابل آخر هفته نیست. و برای بیان این صداقت - تا جایی که می توانیم - بدون قضاوت و با قدردانی، ما می خواهیم که رهبری به دست عده ای محدود نشود، بلکه هر کس بتواند با روحیه کارآفرینی به طور مستقل در حوزه خود شروع کند.
    با فرآیندهای واضح و قابل اعتماد که تضمین می کند پیشنهادات برای بهبود - صرف نظر از اینکه از چه کسی می آیند - به تغییرات معنی دار و ملموس تبدیل می شوند.

    بستن