ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Arndtstraße ۱-۳,۲۴۶۱۰ Trappenkamp
  • درباره ما : در سال ۱۹۷۴ تأسیس شد. برای ارائه محصولات رقابتی به مشتریان، سرمایه گذاری در تجهیزات فنی و همچنین آموزش و صلاحیت کارکنان ما همیشه برای ما مهم بوده است. امروزه بیش از ۳۰ کارمند در یک منطقه تولیدی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع با ماشین آلات مدرن تولید می کنند. به عنوان مثال، دو لیزر ، سه ترمز فشاری و همچنین یک سیستم خمشی چرخشی با کنترل ، یک ربات جوش لیزری آمادا سه بعدی، یک نقطه اتصال، دستگاه‌ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۷۴ تأسیس شد. برای ارائه محصولات رقابتی به مشتریان، سرمایه گذاری در تجهیزات فنی و همچنین آموزش و صلاحیت کارکنان ما همیشه برای ما مهم بوده است. امروزه بیش از ۳۰ کارمند در یک منطقه تولیدی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع با ماشین آلات مدرن تولید می کنند. به عنوان مثال، دو لیزر ، سه ترمز فشاری و همچنین یک سیستم خمشی چرخشی با کنترل ، یک ربات جوش لیزری آمادا سه بعدی، یک نقطه اتصال، دستگاه‌های جوش نقطه‌ای و فناوری جوش مدرن برای تولید مجموعه‌های جوش داده شده است. بخش ساخت و ساز ما، یک کارگاه سنگ زنی با قلم مو و تسمه سنباده بلند و کارگاه رنگ خود ما این پیشنهاد را تکمیل می کند. بنابراین مشتریان ما می توانند محصول کامل، یعنی طراحی، توسعه، تولید و تکمیل شامل کار مونتاژ را از یک منبع واحد به دست آورند. ما به عنوان یک شرکت جوشکاری متخصص، نه تنها از یک مهندس جوشکار متخصص و متخصصان جوش استفاده می کنیم، بلکه از جوشکاران با تجربه و گواهی نیز استفاده می کنیم. از آنجایی که جوشکاری تایید شده مجموعه ها برای بسیاری از مشتریان ما اهمیت ویژه ای دارد، گواهی های ما برای فرآیند جوش شماره ۵۲، جوش لیزری نیز اعمال می شود.
    این ما را قادر می‌سازد گزینه‌های تولید با کیفیت و بهینه‌سازی هزینه را در همان مرحله پیشنهاد شناسایی کنیم. به‌عنوان یک شرکت تحت مدیریت مالک، سلسله مراتب مسطح و مسئولیت‌های مستقیم داریم، به این معنی که فرآیندهای تولید ناب و انعطاف‌پذیر هستند. ما با ۴۵ سال تجربه به عنوان شریکی شایسته و کارآمد در فرآوری ورق فلزی در کنار مشتریان خود هستیم.

    بستن