ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۳ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/AlbGoldNudeln
  • آدرس : Klaus-Freidler-Straße ۱,۷۲۸۱۸ Trochtelfingen
  • درباره ما : میهنمناظر طبیعی اصیل، زمینی بودن، استعداد مبتکر و البته غذاهای لذیذ آشپزی منطقه ای مانند اسپاتزل و نودل با سوابیا مرتبط است. اینجا خانه ماکارونی است.دفتر مرکزی این شرکت خانوادگی در سوابین آلب، جنوب اشتوتگارت واقع شده است. از یک مزرعه مرغ که به طور مستقیم به بازار عرضه شد و توسط فرانتس فریدلر در سال ۱۹۶۸ در دروازه تروشتلفینگن تأسیس شد، پدیدار شد. در همین حال ایرمگارد فریدلر و دو پسرش اولی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    میهن
    مناظر طبیعی اصیل، زمینی بودن، استعداد مبتکر و البته غذاهای لذیذ آشپزی منطقه ای مانند اسپاتزل و نودل با سوابیا مرتبط است. اینجا خانه ماکارونی است.
    دفتر مرکزی این شرکت خانوادگی در سوابین آلب، جنوب اشتوتگارت واقع شده است. از یک مزرعه مرغ که به طور مستقیم به بازار عرضه شد و توسط فرانتس فریدلر در سال ۱۹۶۸ در دروازه تروشتلفینگن تأسیس شد، پدیدار شد. در همین حال ایرمگارد فریدلر و دو پسرش اولیور و آندره - نسل سوم - تجارت را اداره می کنند. ارزش هایی مانند اعتبار، پایداری و قابلیت ردیابی عمیقاً در فلسفه شرکت تثبیت شده و روزانه در تولید ماکارونی زندگی می کنند.
    ما استانداردها را تعیین می کنیم
    لذت نوآوری بسیار زیاد است. با مرکز مشتری، باغ طبیعت و با فرم‌های جدید تولید ماکارونی، در بسیاری از زمینه‌ها پیشگام هستیم. محصولات ما مواد غذایی با کیفیت، خالص و با ارزش هستند. ما بدون افزودنی های مصنوعی کار می کنیم و استفاده از مواد خام اصلاح شده ژنتیکی را به دلیل اعتقاد عمیق رد می کنیم. ما این را با مهر روی بسته بندی خود تضمین می کنیم.
    ماموریت ما
    بر اساس اصول پایداری عمل می کند. ارزش های اساسی برای این امر ۱۷ هدف برای توسعه پایدار سازمان ملل متحد است. ما تجارت را به گونه ای انجام می دهیم که نسل های آینده نیز این فرصت را داشته باشند که در یک محیط دست نخورده، در جامعه ای آرام و آزاد زندگی کنند و در یک سیستم اقتصادی عادلانه و سالم تجارت کنند. ما از شرکا و تامین کنندگان خود نیز همین انتظار را داریم ⇒ آیین نامه رفتار.

    بستن