ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Weixlerstraße ۱۶,۸۳۳۲۹ Waging a. See,Deutschland
  • درباره ما : بنیانگذار شرکت باسیل ویکسلر در سال ۱۹۰۲ سنگ بنای لبنیات پنیر خصوصی را با یک کارخانه لبنیاتی پنیر روستایی گذاشت. در دهه ۱۹۲۰ او پنیری ساخت که شبیه روکفور بود، اما به جای شیر گوسفند از شیر گاو استفاده کرد. نام "روکوفور باواریایی" بیش از حد به مدل فرانسوی نزدیک شد. ویکسلر در دادگاه بعدی شکست خورد، اما محبوبیت او به دلیل پوشش گسترده مطبوعات افزایش یافت. از آن زمان به بعد پنیر با نام به بازار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بنیانگذار شرکت باسیل ویکسلر در سال ۱۹۰۲ سنگ بنای لبنیات پنیر خصوصی را با یک کارخانه لبنیاتی پنیر روستایی گذاشت. در دهه ۱۹۲۰ او پنیری ساخت که شبیه روکفور بود، اما به جای شیر گوسفند از شیر گاو استفاده کرد. نام "روکوفور باواریایی" بیش از حد به مدل فرانسوی نزدیک شد. ویکسلر در دادگاه بعدی شکست خورد، اما محبوبیت او به دلیل پوشش گسترده مطبوعات افزایش یافت. از آن زمان به بعد پنیر با نام به بازار عرضه شد.پس از مرگ باسیل ویکسلر در سال ۱۹۴۵، دخترش شارلوت استفل مدیریت را بر عهده گرفت. در سال ۱۹۷۹، اولین کارخانه لبنیات پنیر در آلمان بود که جایزه طلایی شکر را برای باواریا بلو، پنیر آبی نرم که در سال ۱۹۷۲ معرفی شد، دریافت کرد. نوه بنیانگذار شرکت، بئاتریس کرس، شرکت را در نسل سوم خانواده از سال ۱۹۹۷ اداره می کند - کارخانه .
    در بیش از صد سال توسعه کارخانه لبنیات پنیر خصوصی، مارک ها و گونه های دیگری علاوه بر به بازار آورده شده است به طوری که مراتع و مراتع آنها یا بیش از ۷۰۰ متر است یا ... آنها در ارتفاع ۵۰۰ تا ۷۰۰ متری از سطح دریا با شیب حداقل ۱۸ درصد قرار دارند.این پنیر با نام تجاری به فروش می رسد.

    بستن
محصولات
پنیر خامه ای منحصر به فرد با طعمی خاص
لذیذ پنیر آبی فوق العاده خوشمزه و خامه ای
پنیر سنتی
پنیر باواریا بلو – ملایم و آبی
پنیر برگادر مینی بری
یک پنیر آبی کلاسیک در خانه روی میزهای شام در سراسر جهان
پنیر نرم خامه ای از شیر تازه منطقه ای
پنیر خامه ای لذت بخش با ظاهری تند و کمی تند
پنیر نرم خامه ای با فلفل
پنیر نرم نرم خامه ای با قارچ
فلفل دلمه ای و پاپریکا پنیر دودی برگادر
پنیر نرم که در آب نمک نگهداری می شود، چربی 55 درصد