ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Westiger Straße ۱۷۲,۵۸۷۶۲ Altena / Germany
  • درباره ما : به شما در مورد تمام سوالات مربوط به حفاظت در برابر تشعشعات مشاوره می دهد و به شما کمک می کند!امروزه افزایش آگاهی زیست محیطی و فرهنگ ایمنی از ویژگی های رفتار مردم با رادیواکتیویته است. هر جا که منابع رادیواکتیو مورد استفاده قرار می گیرند یا رادیواکتیویته باید شناسایی یا اندازه گیری شود، از دز سنج ها و دز سنج ها استفاده می شود.نزدیک به ۷۰ سال است که در حال طراحی، تولید و بازاریابی دستگاه&z ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به شما در مورد تمام سوالات مربوط به حفاظت در برابر تشعشعات مشاوره می دهد و به شما کمک می کند!
    امروزه افزایش آگاهی زیست محیطی و فرهنگ ایمنی از ویژگی های رفتار مردم با رادیواکتیویته است. هر جا که منابع رادیواکتیو مورد استفاده قرار می گیرند یا رادیواکتیویته باید شناسایی یا اندازه گیری شود، از دز سنج ها و دز سنج ها استفاده می شود.
    نزدیک به ۷۰ سال است که در حال طراحی، تولید و بازاریابی دستگاه‌های اندازه‌گیری میزان دز و هشدار قابل حمل با باتری و همچنین دزمترها و دستگاه‌های هشدار دهنده برای اندازه‌گیری و تشخیص تابش آلفا، بتا و گاما برای حفاظت شخصی در برابر اشعه و همچنین اتاق ثابت است. مانیتورها
    محدوده محصولات ما شامل ابزارهایی برای
    تست غیر مخرب
    گروه های آتش نشانی
    گمرک، پلیس
    دفاع غیر نظامی
    شرکت های حمل و نقل
    پزشکی هسته ای
    مقامات (مانند بازرسی کارخانه ها، مقامات محیط زیست)
    تحقیقات و صنعت (مانند معدن، پالایشگاه، صنایع شیمیایی، پتروشیمی، صنایع فولاد و قراضه، فراساحل)
    فناوری هسته ای (مانند نیروگاه های هسته ای، دفع زباله، سایت های دفع زباله دائمی)
    نیازهای خاص مشتری
    ما یک تاسیسات کالیبراسیون برای ابزارهای اندازه‌گیری تشعشع در کار خود داریم، مجهز به چندین منبع تشعشع تا برای کالیبره کردن محصولاتمان و همچنین یک بخش ویژه برای تعمیر ابزارهای آلوده به رادیواکتیو - هر دو دارای مجوز رسمی.
    در شهریور ۹۵ سیستم مدیریت کیفیت را معرفی کردیم. به که گواهینامه را دریافت کرده است. به : ۲۰۱۵ در جولای ۲۰۰۹.
    ما همچنین با سیستم کیفیت کار می کنیم. به الزامات ناتو. در سال ۲۰۰۴، ما به گواهینامه (بررسی نوع برای تجهیزات و اجزای در نظر گرفته شده برای استفاده در اتمسفرهای بالقوه انفجار) دست یافتیم. .

    بستن