ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷۷ West Wacker Drive, Suite ۴۶۰۰,Chicago, Illinois ۶۰۶۰۱,usa
  • درباره ما : شرکت آرچر دانیلز میدلند یک گروه صنعتی آمریکایی در تجارت کشاورزی مستقر در شیکاگو، ایلینوی است. این گروه با بیش از ۲۷۰ سایت تولید در سراسر جهان در بازار نمایندگی دارد. در آنها، غلات و دانه های روغنی به محصولات مختلفی تبدیل می شوند که در غذا، نوشیدنی، محصولات صنعتی و خوراک دام استفاده می شود.یکی از بزرگترین پردازشگرهای کنجاله سویا، روغن سویا، روغن پالم، اتانول، شربت فروکتوز و آرد پخت است. د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آرچر دانیلز میدلند یک گروه صنعتی آمریکایی در تجارت کشاورزی مستقر در شیکاگو، ایلینوی است. این گروه با بیش از ۲۷۰ سایت تولید در سراسر جهان در بازار نمایندگی دارد. در آنها، غلات و دانه های روغنی به محصولات مختلفی تبدیل می شوند که در غذا، نوشیدنی، محصولات صنعتی و خوراک دام استفاده می شود.
    یکی از بزرگترین پردازشگرهای کنجاله سویا، روغن سویا، روغن پالم، اتانول، شربت فروکتوز و آرد پخت است. دفتر مرکزی اروپا در رول در منطقه نیون در کرانه شمالی دریاچه ژنو است. در آلمان، این شرکت کارخانه های نفت را در هامبورگ-هایمفلد ، ماینتس (سویا ماینتس)، کلو (کارخانه های نفت اسپایک) و استراوبینگ (فرآوری دانه های روغنی). علاوه بر این، کارخانه های بیودیزل در هامبورگ، لیر و ماینتس وجود دارد. در سال ۲۰۰۹، مالک شد. همچنین خدمات ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات کشاورزی را ارائه می دهد. حوزه های تجاری این شرکت عبارتند از: در سال ۲۰۱۳ آرچر دنیلز میدلند پس از قرار گرفتن در رتبه دوم در سال ۲۰۰۸ در رتبه ۴۸ در ۱۰۰ قرار گرفت.

    بستن