ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Nieder-Olmer-Str. ۱۶,۵۵۲۷۰ Ober-Olm / Germany
  • درباره ما : هاینریش ساوئر، بنیانگذار این شرکت، شروع به توسعه اولین موتورهای هواپیما بر اساس آن کردموتور چهار سیلندر باکسر. از اولین آغازها، درایوهای پیشرفته در طول سالها پدیدار شدند که در آنها هر جزء با نیازهای خاص هوانوردی سازگار شده است. امروزه ما از محفظه‌های آلومینیومی، سرسیلندرها، سیلندرهای آلومینیومی با روکش نیکسیل، میل‌لنگ‌های تازه توسعه‌یافته با حرکت اصلاح‌شده، میل&z ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هاینریش ساوئر، بنیانگذار این شرکت، شروع به توسعه اولین موتورهای هواپیما بر اساس آن کرد
    موتور چهار سیلندر باکسر. از اولین آغازها، درایوهای پیشرفته در طول سالها پدیدار شدند که در آنها هر جزء با نیازهای خاص هوانوردی سازگار شده است. امروزه ما از محفظه‌های آلومینیومی، سرسیلندرها، سیلندرهای آلومینیومی با روکش نیکسیل، میل‌لنگ‌های تازه توسعه‌یافته با حرکت اصلاح‌شده، میل‌بادامک‌های خود و پیستون‌های آلومینیومی مخصوص آهنگری استفاده می‌کنیم.
    همه این نوآوری ها هدف مشترک ارائه عملکرد کامل زیر ۳۰۰۰ دور در دقیقه با کاهش وزن قابل توجه و در عین حال افزایش پایداری دارند.
    امروزه تمام موتورهای دارای ۱۶۰۰ ساعت هستند.
    از زمان شروع گواهینامه به عنوان موتور هوانوردی در سال ۱۹۸۷، این شرکت با موفقیت موتورهای هواپیما برای موتور گلایدر و هواپیماهای سبک تولید می کند که در بسیاری از انواع هواپیما در داخل و خارج از کشور استفاده می شود. با کیفیت ضرب المثل، وزن کم سیستم، عملکرد بالا در سرعت های پایین و قابلیت اطمینان فوق العاده، با بیش از ۷۵۰ موتور پرنده شهرت بسیار خوبی برای خود ایجاد کرده است.
    امروزه شرکت که از سال ۲۰۰۳ توسط برای هاینریش ساوئر که به دلایل سنی بازنشسته می‌شود مدیریت می‌شود، از ۸ حوزه تجاری زیر تشکیل شده است:
    ۱. شرکت توسعه موتورهای هواپیما، مجموعه ها و قطعات جانبی و همچنین برای
    روش تعمیر.
    ۲. شرکت سازنده موتور هواپیما، مجموعه و قطعات جانبی
    ۳. شرکت تعمیرات موتورهای هواپیمای پیستونی، مصالح،
    تبدیل واحدهای محرک برای موتور گلایدر و (بهسازی).
    ۴. شرکت توسعه و سازنده پروانه های کامپوزیت .
    ۵. شرکت توسعه و تولید کننده موتورهای با کارایی بالا و صنعتی.
    ۶. تراشکاری و فرزکاری به صورت قراردادی
    ۷. سنگ زنی ابزار
    ۸. تعادل قرارداد
    آخرین پیشرفت ها شامل موتور هواپیمای قدرتمندتر ۲۱۰۰/۲۴۰۰ با شارژ نور جبران کننده ارتفاع، احتراق دوگانه مغناطیسی الکترونیکی، نوع جدیدی از سیستم مدیریت موتور و موتور دو سیلندر چهار زمانه سوپرشارژ با دنده خنک کننده و کاهش دهنده مایع است. همچنین یک موتور دو زمانه دو و سه سیلندر با خنک کننده مایع و کنترل ورودی. و دیگر ظرافت هایی که با آن در حال گسترش دامنه خدمات خود هستیم و به درستی می توان منتظر آنها بود.

    بستن