ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/CelaneseCorporation
  • آدرس : Am Unisys-Park ۱,۶۵۸۴۳ Sulzbach (Taunus),Deutschland
  • درباره ما : ما شیمی انجام می دهیم، اما بسیار فراتر از یک شرکت شیمیایی هستیم: ما مهندس، دانشمند، توسعه دهنده اپلیکیشن و فروشنده هستیم. کارشناسان فنی، خریداران و تدارکات. در عین حال ما حل کننده مشکلات، مشاوران و طراحان محصول هستیم. با ۱۰۰ سال تجربه، یک شبکه جهانی و اشتیاق ما به شیمی که از قلب ما سرچشمه می‌گیرد، اطمینان می‌دهیم که ایده‌های مشتری ما به زودی در ماشین خواهد بود، رنگ‌ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما شیمی انجام می دهیم، اما بسیار فراتر از یک شرکت شیمیایی هستیم: ما مهندس، دانشمند، توسعه دهنده اپلیکیشن و فروشنده هستیم. کارشناسان فنی، خریداران و تدارکات. در عین حال ما حل کننده مشکلات، مشاوران و طراحان محصول هستیم. با ۱۰۰ سال تجربه، یک شبکه جهانی و اشتیاق ما به شیمی که از قلب ما سرچشمه می‌گیرد، اطمینان می‌دهیم که ایده‌های مشتری ما به زودی در ماشین خواهد بود، رنگ‌های دیواری را حتی با محیط زیست سازگارتر می‌کند و زندگی روزمره ما را بدون شکر شیرین می‌کند.
    سلانیز چه می کند؟
    ما با کمک به مشتریانمان که ایده ها و نوآوری های الهام بخش خود را زنده کنند، محصولاتی تولید می کنیم که زندگی را اندکی بهتر می کنند. ما در شبکه تولید جهانی خود در بخش اصلی زنجیره استیل، مواد ضروری را تولید می کنیم که بیشتر پردازش شده و در صنایع جهانی شیمیایی، رنگ و لاک مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، با سبد محصولات گسترده خود از بخش اصلی مواد راه حل، توسعه بیشتر محصولات در صنعت خودرو و لوازم الکترونیکی مصرفی را بهبود می بخشیم و محصولات بهبود دهنده زندگی را در زمینه های دارو، غذا و نوشیدنی فعال می کنیم.
    سلانیز کجاست؟
    دفتر مرکزی ما در دالاس، تگزاس است. حدود ۷۷۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که در مکان‌های متعددی برای توسعه و تولید راه‌حل‌هایی برای مشتریان ما کار می‌کنند. از دالاس تا فرانکفورت و شانگهای، دارای یک شبکه جهانی از ۱۳ مکان اداری، تقریبا ۲۰ مرکز تجاری و مرکز فناوری، بیش از ۴۰ سایت تولید و حدود ۱۰ سرمایه گذاری مشترک است.
    همچنین می توانید در وب سایت جهانی ما، وبلاگ شرکت ما و در رسانه های اجتماعی در توییتر، لینکدین، فیس بوک و اینستاگرام اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و کارمندان ما کسب کنید.

    بستن