ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Leutholdstr. ۳۰,۸۸۰۴۵ Friedrichshafen,germany
  • درباره ما : بیش از ۱۰۰ سال شانس در بدبختی.هنگامی که چهارمین کشتی هوایی کنت فردیناند فون زپلین در سال ۱۹۰۸ سوخت، موجی از همبستگی با این پیشگام بینا سراسر کشور را فرا گرفت. به لطف کمک های مالی خودجوش، او توانست شرکت را در ۸ سپتامبر ۱۹۰۸ تأسیس کند و به کار خود ادامه دهد. کنت در همان سال و سایر کمک های مالی را به بنیاد زپلین آورد. هدف «حمایت از تلاش‌ها برای ترویج سفر با کشتی هوایی و استفاده ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۱۰۰ سال شانس در بدبختی.
    هنگامی که چهارمین کشتی هوایی کنت فردیناند فون زپلین در سال ۱۹۰۸ سوخت، موجی از همبستگی با این پیشگام بینا سراسر کشور را فرا گرفت. به لطف کمک های مالی خودجوش، او توانست شرکت را در ۸ سپتامبر ۱۹۰۸ تأسیس کند و به کار خود ادامه دهد. کنت در همان سال و سایر کمک های مالی را به بنیاد زپلین آورد. هدف «حمایت از تلاش‌ها برای ترویج سفر با کشتی هوایی و استفاده از آن برای علم» بود. گاه تا ۴۰ شرکت در تولید کشتی‌های هوایی و هواپیما یا اجزای آنها و همچنین فروش شرکت داشتند. تجزیه گروه توسط متفقین پس از جنگ جهانی دوم مستلزم بازسازی کامل بود. بنیاد هنوز به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری و مدیریت دارایی خالص فعالیت می کند. همیشه با هدف برخورد مسئولانه با ارزش های کنت زپلین.
    شرکت های گسترده گروه را از طریق دارایی های خود نگه می دارد (نگاه کنید به نمودار سازمانی). علاوه بر این، ما دارای املاک و املاک مختلفی هستیم (تقریباً ۳۵۰۰۰۰ متر مربع). درآمد فروش در سال ۲۰۲۰ به حدود ۷.۷ میلیون یورو می رسد. کل ترازنامه حدود ۱۸۸ میلیون یورو است.

    بستن