ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/INDEXTRAUB
  • آدرس : Plochinger Straße ۹۲,۷۳۷۳۰ Esslingen,Germany
  • درباره ما : گروه با برندهای خود یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان تراش است. گروه شرکت‌های مستقر در با شش سایت تولید و شش شرکت فروش و خدمات بین‌المللی و همچنین شبکه فروش گسترده، در ۸۰ مکان در سراسر جهان حضور دارند.یک سنت طولانی در پیشرفت وجود دارددر سال ۱۹۱۴ توسط تاسیس شد که در همان سال شروع به تولید ماشین های تراش اتوماتیک برجکی کرد. او یک کارآفرین تمام عیار اهل سواب بود که با ایده های خلا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه با برندهای خود یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان تراش است. گروه شرکت‌های مستقر در با شش سایت تولید و شش شرکت فروش و خدمات بین‌المللی و همچنین شبکه فروش گسترده، در ۸۰ مکان در سراسر جهان حضور دارند.
    یک سنت طولانی در پیشرفت وجود دارد
    در سال ۱۹۱۴ توسط تاسیس شد که در همان سال شروع به تولید ماشین های تراش اتوماتیک برجکی کرد. او یک کارآفرین تمام عیار اهل سواب بود که با ایده های خلاقانه و پیگیری کیفیت، پایه و اساس یک توسعه چشمگیر را بنا نهاد. در طی چهار دهه، بیش از ۲۰۰۰۰ ماشین تراش اتوماتیک فروخته شده است که شهرت عالی در سراسر جهان بر این اساس است. ایندکس در سال ۱۹۷۵ شروع به تولید ماشین های تراش اتوماتیک چند اسپیندل کرد. چند سال بعد، این شرکت وارد فناوری شد. به سرعت در اینجا نقشی پیشگام بر عهده گرفت. پس از مرگ یوگن هان، پسر موسس شرکت، ۸۵ درصد از سهام شرکت به یک بنیاد منتقل شد. در سال ۱۹۹۲ ایندکس نسل جدیدی از مراکز تراشکاری بر اساس سیستم مدولار را ارائه کرد. در سال ۱۹۹۷ از همسایه گرفته شد و در گروه ادغام شد. تا به امروز، این شرکت استراتژی دو برند را دنبال کرده است. راه حل های تولید بهینه برای مشتریان
    ایندکس از سال ۲۰۰۲ مراکز تولید چند منظوره را ارائه می دهد که در آن فناوری های فرآیندی مختلف را می توان در یک دستگاه ادغام کرد. ماشین‌کاری کامل نه تنها کیفیت و دقت را افزایش می‌دهد، بلکه هزینه‌های تولید را به لطف زمان‌های توان کمتر کاهش می‌دهد. مشتریان در سراسر جهان از این مزیت قدردانی می کنند زیرا رقابت پذیری آنها را تقویت می کند. از خریداران اصلی ماشین تراش ایندکس می توان به صنایع خودروسازی و تامین خودرو، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و الکترونیک و همچنین تولیدکنندگان در زمینه فناوری سیالات و ساخت شیرآلات اشاره کرد. بازارهای رو به رشدی در فناوری پزشکی و هوافضا وجود دارد. کارشناسان همچنین راه حل قانع‌کننده‌ای را در مورد ماشینکاری موادی که ماشین‌کاری مشکل دارند، پیدا می‌کنند.
    همه از یک منبع واحد
    قدرت خاص گروه در توسعه بهترین راه حل تولید برای هر مشتری نهفته است. این گروه با برندهای ، گسترده ترین برنامه را برای ماشینکاری کامل قطعات تراشیده، هم برای تولید سری و هم برای تولید قطعات تکی دارد. مهندسان برنامه زمانی می توانند از این سرمایه استفاده کنند که استراتژی های تولید بهینه را برای مشتریان خود توسعه دهند. خدمات مهندسی مزیت غیرقابل ارزیابی برای مشتریان است، به ویژه در مورد قطعات کار از نظر هندسی و با دقت بالا. این امر هم برای ماشین‌های مستقل در نسخه استاندارد و هم برای سیستم‌های کامل تولید که می‌توانند از چندین ماشین متصل به یکدیگر تشکیل شوند، صدق می‌کند. مهندسی و تحقیق و توسعه نقش کلیدی در گروه دارد. بیش از ۱۰ درصد از همه کارمندان در اینجا کار می کنند، که با دانش و ایده های خود برای اطمینان از اینکه مشتریان از مزایای رقابتی برخوردار هستند، مشارکت می کنند.
    با کیفیت ساخت آلمان
    آگاهانه به آلمان به عنوان محل تولید متکی هستند و همچنین قطعات اصلی مهمی را بر روی ماشین های تراش و مراکز تراشکاری خود تولید می کنند. کارکنان با انگیزه و آموزش دیده با کیفیت تولید می کنند و هر ماشینی را با دقت و توجه به جزئیات می سازند. کارکنان توسط شرکت ارتقا می یابند و از طریق اقدامات آموزشی اولیه و پیشرفته به شدت آموزش می بینند. تلاش زیادی نیز برای تربیت نسل آینده انجام می شود. سهمیه آموزشی حدود ۶ درصد برای یک شرکت متوسط ​​قابل توجه است. به منظور رقابتی ماندن، بر استراتژی های تولید انعطاف پذیر متکی است. با محصولات پیشرو و با کیفیت بالا، بهترین شرایط برای رشد ایجاد می شود.

    بستن