ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۳۸۰۰ Coppermine Rd,Herndon, VA ۲۰۱۷۱,usa
  • درباره ما : راه حل های را برای حوزه های فناوری شبکه، امنیت شبکه، رایانه های شخصی صنعتی و پردازش تصویر صنعتی توسعه و تولید می کند. این شرکت همچنین راه حل های سلف سرویس (سیستم های کیوسک) را توسعه و تولید می کند. با راه حل های سلف سرویس خود برای صنعت پذیرایی، بزرگترین ارائه دهنده در این زمینه در سراسر جهان است.در سال ۲۰۱۱، این شرکت با همکاری ، اولین سیستم چند لمسی با فرمت بزرگ جهان را به بلوغ بازار رسا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    راه حل های را برای حوزه های فناوری شبکه، امنیت شبکه، رایانه های شخصی صنعتی و پردازش تصویر صنعتی توسعه و تولید می کند. این شرکت همچنین راه حل های سلف سرویس (سیستم های کیوسک) را توسعه و تولید می کند. با راه حل های سلف سرویس خود برای صنعت پذیرایی، بزرگترین ارائه دهنده در این زمینه در سراسر جهان است.
    در سال ۲۰۱۱، این شرکت با همکاری ، اولین سیستم چند لمسی با فرمت بزرگ جهان را به بلوغ بازار رساند. علاوه بر کار توسعه عملی، این شرکت تحقیقاتی را با مؤسسه مهندسی صنایع و سازمان فراونهوفر در اشتوتگارت در مورد موضوعات اتوماسیون و رابط های کاربر گرافیکی انجام داد. با انجام این کار، این شرکت دامنه برنامه‌های کاربردی را برای راه‌حل‌های سلف‌سرویس مبتنی بر صفحه‌نمایش‌های لمسی خازنی تصویری گسترش داد.در سال ۱۹۹۸، رایانه، اولین سرور ارتباطی چند منظوره جهان با لینوکس، و در سال ۲۰۰۴ به عنوان تامین‌کننده سخت‌افزار برای ، تنها فایروال، که در آن زمان توسط اداره فدرال امنیت اطلاعات طبق استاندارد بین المللی به عنوان بسیار مقاوم طبقه بندی شده بود. در سال ۲۰۰۸ رایانه هرمی در ساخت ، یک رایانه مرکزی (خوشه اترنت گیگابیت) برای مؤسسه آلبرت انیشتین (هانوفر)، که با او در مورد نظریه امواج گرانشی تحقیق کرد، مشارکت داشت. در زمان راه اندازی، با عملکرد ۳۲.۸ ترافلاپس در رتبه ۶۸ در میان ۵۰۰ رایانه برتر از سریع ترین رایانه های جهان قرار گرفت.

    بستن