ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zeppelinstr. ۳,۷۲۲۸۵ Pfalzgrafenweiler,germany
  • درباره ما : ۱۸۸۶کوبر به عنوان یک کارخانه واگن تاسیس شد. در حال حاضر در نسل دوم، این شرکت در تولید کالاهای ورزشی مانند سورتمه، اسکی و پاروهای چوبی تخصص داشت. مزایای پلاستیک به سرعت در نسل سوم شناخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. محصولات قبلی ساخته شده از چوب توسط چوب اسکی و پاروهای ساخته شده از فوم ، فایبرگلاس و کربن به یکدیگر متصل می شدند.امروز - در نسل چهارم، ما خطوط تولید متنوع و متمایز داریم که حا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ۱۸۸۶
    کوبر به عنوان یک کارخانه واگن تاسیس شد. در حال حاضر در نسل دوم، این شرکت در تولید کالاهای ورزشی مانند سورتمه، اسکی و پاروهای چوبی تخصص داشت. مزایای پلاستیک به سرعت در نسل سوم شناخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. محصولات قبلی ساخته شده از چوب توسط چوب اسکی و پاروهای ساخته شده از فوم ، فایبرگلاس و کربن به یکدیگر متصل می شدند.
    امروز - در نسل چهارم، ما خطوط تولید متنوع و متمایز داریم که حاوی محصول مناسب برای همه است.
    ۱۹۸۶
    ۱۰۰ سال بعد، هارتموت مول (رئیس امروزی شرکت و رئیس خلاق) برند پارویی را تأسیس کرد و فضای جدیدی را برای ایده های متعدد خود ایجاد کرد. او پاروهای آزمایش شده و آزمایش شده را در ساختاری سبک وزن ایجاد کرد. اندکی بعد قطعات فنی قالب گیری شده از نیز تولید می شود.
    ۱۹۹۲
    هارتموت مول کسب و کار خانوادگی را بر عهده می گیرد و از این پس محصولاتی را برای در بسیاری از فناوری های مختلف توسعه می دهد.
    ۱۹۹۶
    با نام تجاری اولین تشک های ارگونومیک محل کار از و لاستیک را تولید می کند. موفقیت به سرعت در این حوزه تجاری شکل می گیرد، که امروزه در طیف بسیار گسترده ای برای همه حوزه های کاربردی قابل تصور منعکس شده است. کیفیت "ساخت آلمان".
    ۲۰۰۰
    نقل مکان به کارخانه جدید در .

    بستن