ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : بیرجند - خیابان غفاری - ۲۰ متری یاس
  • درباره ما : صنعت سیمان در ایران سابقه ای ۷۰ ساله دارد از ابتدای سالهای ۱۳۰۰ دولت ایران گامهای بلندی به سوی توسعه اقتصادی و مدرن سازی کشور برداشت . اجرای طرحهای زیر بنایی بسیاری از جمله خطوط راه آهن،سدها،جاده ها ، اماکن آموزشی و عمومی متعدد آغاز گردید و بخشهای صنعتی بسیاری تأسیس شد . ساخت تسهیلات زیر بنایی و دفاتر و سازمانها دولتی در دستور کار حکومت قرار گرفت . بنحوی که این تحولات منشأ دگرگونی وضعیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنعت سیمان در ایران سابقه ای ۷۰ ساله دارد از ابتدای سالهای ۱۳۰۰ دولت ایران گامهای بلندی به سوی توسعه اقتصادی و مدرن سازی کشور برداشت . اجرای طرحهای زیر بنایی بسیاری از جمله خطوط راه آهن،سدها،جاده ها ، اماکن آموزشی و عمومی متعدد آغاز گردید و بخشهای صنعتی بسیاری تأسیس شد . ساخت تسهیلات زیر بنایی و دفاتر و سازمانها دولتی در دستور کار حکومت قرار گرفت . بنحوی که این تحولات منشأ دگرگونی وضعیت کشور به سبک نوین امروز گردید .
    در این راستا نیاز به سیمان به عنوان عمده ترین مصالح ساختمانی جدید اجتناب ناپذیر بود . اولین کارخانه تولید سیمان در کشور در سال ۱۳۱۲ به ظرفیت ۱۰۰ تن در روز در شهر ری و در شرکت سیمان ری به بهره برداری رسید .
    تا سال ۱۳۵۷ ظرفیت در حال تولید سیمان در کشور حدود ۷ میلیون تن در سال بود . پس از انقلاب اسلامی و تاکنون پروژه های بسیاری اعم از پروژه های معوقه از دوران قبل از انقلاب و پروژه های جدید به بهره برداری رسیده اند به نحوی که در حال حاضر ظرفیت تولید سیمان کشور به سالانه ۵۲ میلیون تن بالغ گردیده است .
    با توجه به نرخ رشد اقتصادی قابل توجه در سالهای اخیر و همچنین تشکیل استان خراسان جنوبی به مرکزیت شهرستان بیرجند و وجود پتانسیل های فراوان توسعه در این استان همچنین وجود منابع کافی مواد اولیه ، شرکت سیمان باقران در تاریخ ۴/۴/۸۲ جهت تولید انواع سیمان (‌ خاکستری ، سفید )‌ و فرو ش داخلی و صادرات سیمان و واردات ماشین آلات مورد نیاز صنعت سیمان و ارائه خدمات فنی مربوطه با سرمایه ای بمبلغ چهارده میلیون ریال منقسم به چهارده هزار سهم یکهزار ریالی به نام. به شماره ثبت ۱۳۹۷ به عنوان سهامی خاص تأسیس گردید

    بستن