ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- سعادت آباد-خیابان علامه جنوبی- خیابان ۲۶شرقی(شهید حق طلب)- پلاک ۸
  • درباره ما : کارخانه سيمان خوزستان در جنوب غربی ایران  و شرق استان خوزستان در زمينی به مساحت يکصد هکتاردر منطقه ای واقع دردشت دنا۲۲کيلومتری جاده رامهرمزبه هفتگل وبه فاصله۱۱۲کيلومتری ازمرکز استان (اهواز)  و در ارتفاع ۳۸۷ تا ۳۹۴ متر از سطح دريا احداث شده است.ثبت شركت  در تاريخ ۲۰/۰۹/۱۳۶۸ و تحت شماره ۷۷۸۰۱ در اداره كل ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران و به صورت سهامي خاص صورت پذيرفت و با هد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه سيمان خوزستان در جنوب غربی ایران  و شرق استان خوزستان در زمينی به مساحت يکصد هکتاردر منطقه ای واقع دردشت دنا۲۲کيلومتری جاده رامهرمزبه هفتگل وبه فاصله۱۱۲کيلومتری ازمرکز استان (اهواز)  و در ارتفاع ۳۸۷ تا ۳۹۴ متر از سطح دريا احداث شده است.

    ثبت شركت  در تاريخ ۲۰/۰۹/۱۳۶۸ و تحت شماره ۷۷۸۰۱ در اداره كل ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران و به صورت سهامي خاص صورت پذيرفت و با هدف تامين سيمان مورد نياز استان در سال ۱۳۷۲ كلنگ عمليات اجرايي آن به زمين خورد  و اين پروژه در تاريخ ۱۵/۱۲/۱۳۷۶ با ظرفيت اسمي روزانه ۳۰۰۰ تن كلينكر به بهره برداري رسيد .

    سال ۱۳۸۳ در راستای اجرای اصل  ۴۴ ،و با اعمال سياست خصوصي سازي ۹۶  درصد سهام اين شركت  توسط  هلدینگ فارس و خوزستان از شرکت احداث صنعت خريداري گرديد كه بعنوان بزرگترین معامله خصوصی سازی در آن زمان محسوب مي شود .

    بستن