ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان فردوسی- خیابان تقوی- کوی انوشیروانی- پلاک ۵
  • درباره ما : شرکت سیمان نهاوند در پی دریافت مجوز تأسیس در فروردین ۱۳۸۲ از سازمان صنایع و معادن استان همدان به تاریخ ۸۲/۰۶/۰۵ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و مطالعات اولیه جهت تعیین محل احداث کارخانه، انتخاب تکنولوژی، مذاکره با سازندگان خارجی، خرید اراضی کارخانه و انتخاب معدن آغاز شد.فعالیتهای اجرایی سایت عملاً با حضور پیمانکار ساختمانی از اردیبهشت ۱۳۸۵ آغاز و تا پایان دوره مالی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیمان نهاوند در پی دریافت مجوز تأسیس در فروردین ۱۳۸۲ از سازمان صنایع و معادن استان همدان به تاریخ ۸۲/۰۶/۰۵ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و مطالعات اولیه جهت تعیین محل احداث کارخانه، انتخاب تکنولوژی، مذاکره با سازندگان خارجی، خرید اراضی کارخانه و انتخاب معدن آغاز شد.
    فعالیتهای اجرایی سایت عملاً با حضور پیمانکار ساختمانی از اردیبهشت ۱۳۸۵ آغاز و تا پایان دوره مالی ۱۳۸۹ به ۹۶/۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دست یافته است. با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و پشتیبانی سرمایه‌گذاران و اعضاء محترم هیأت مدیره، شرکت توانست در مهرماه به تولید کلینکر دست یابد و در تاریخ ۱۳۹۰/۰۱/۱۴ خط یک آسیاب سیمان راه‌اندازی گردید. خط دو آسیاب سیمان نیز در تاریخ ۱۳۹۰/۰۵/۱۶ شروع بکار نمود.
    و نهایتاً در مهرماه ۱۳۹۰ کارخانه سیمان نهاوند توسط معاون اول رئیس جمهور رسماً افتتاح گردید.

    بستن