ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -خیابان بزرگمهر-خیابان هشت بهشت غربی-نرسیده به گلزار -ساختمان آفاق-طبقه ۵-واحد ۱۶
  • درباره ما : شرکت بازرگانی آشیان گل نرجس در سال ۱۳۷۸ به مدیریت رضا ایوبی با شماره ثبت ۲۶۶۸۲ و نام های تجاری نرگس و AGN.Co شروع به فعالیت نموده است.این شرکت دارای فعالیت های بازرگانی بین المللی و داخلی با دامنه گسترده در زمینه  صادرات مصالح ساختمانی، مواد غذایی و ادوات کشاورزی می باشد. همچنین دارای دو ثبت اختراع دستگاه هشداردهنده دما به شماره ۵۴۸۱۷ به تاریخ ۲۹/۸/۱۳۸۷ و تولیدکننده دستگاه کولتیواتو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی آشیان گل نرجس در سال ۱۳۷۸ به مدیریت رضا ایوبی با شماره ثبت ۲۶۶۸۲ و نام های تجاری نرگس و AGN.Co شروع به فعالیت نموده است.

    این شرکت دارای فعالیت های بازرگانی بین المللی و داخلی با دامنه گسترده در زمینه  صادرات مصالح ساختمانی، مواد غذایی و ادوات کشاورزی می باشد. همچنین دارای دو ثبت اختراع دستگاه هشداردهنده دما به شماره ۵۴۸۱۷ به تاریخ ۲۹/۸/۱۳۸۷ و تولیدکننده دستگاه کولتیواتور و دیگر ادوات کشاورزی می باشد.

    این شرکت عضو انجمن سازندگان ماشین آلات کشاورزی (سامک) – اتاق بازرگانی صنعت و معدن ایران  - صنف اتحادیه ماشین آلات کشاورزی ( جواز کسب) - نماینده انحصاری شرکت های Ideal (قیچی هرس سم پاش) Green Technique  (سرشاخه خردکن) -  laverela ( کمباین ایتالیا) می باشد.

    گروه تجاری AGN.Co مفتخر است با اطلاع از دانش روز دنیا در زمینه های مختلف با استفاده از متخصصان داخلی، خارجی خود بهترین، کاملترین و صادقانه ترین مشاوره را به مشتریان خود ارائه دهد.

    شعار ما کیفیت بالا- قیمت مناسب و به صرفه اقتصادی – رضایت کامل مشتری از ابتدا تا انتهای پروژه می باشد که نتنها یک شعار بلکه یک هدف انجام شده می باشد.

    با توجه به احتیاجات مهم شما تیم حرفه ای ما با استفاده از مهارت و تجربه خاص در زمینه صادرات آماده مشاوره، تجزیه و تحلیل و ارائه راه حل های منطقی و به روز دنیا برای پروژه شما می باشد.

    با توجه به تمامی اطلاعات ارائه شده، ما مفتخریم در زمینه صادرات اقلام ذکر شده اقدام به مشارکت و تبادل اطلاعات با سایر شرکت ها در ایران و سراسر جهان داشته باشیم.

    بستن
محصولات
کمباین لاوردا
آلارم
گوشت گوسفند
گوشت گوساله منجمد
گوشت گوساله گرم
رب گوجه
ذرت و کنجاله
نهال لمن گراس (علف لیمو)
نهال پسته
درخت پالونیا
آلوئه ورا
نهال استویا
درخت جوجوبا (هیراد)
برگ استویا
برگ لمن گراس (علف لیمو)
گل محمدی
سیب
پرتقال
سیر
اسانس لمن گراس
روغن جوجوبا
عرق لمن گراس