ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۱۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/tordak
  • آدرس : تهران-بلوار میرداماد-خیابان کوشا
  • درباره ما : شرکت تردک با تداوم ۴۰ ساله خود در امر تولید وبسته بندی مواد غذائی توانسته است این نام تجاری را به مصرف کنندگانش با خوشنامی معرفی نماید. تاریخچه این واحد فعالیتش را از سال ۱۳۵۹ با همکاری گروهی از مهندسین صنایع غذایی به مدیریت آقای علی سرجی در منطقه ساحلی کشور (بابلسر) آغاز نمود.محصولات پودر سوخاری اولین محصول تولیدی تردک بوده که با روش مصرف بسیار آسان (آغشته کردن تکه های مرغ به این پودر) ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تردک با تداوم ۴۰ ساله خود در امر تولید وبسته بندی مواد غذائی توانسته است این نام تجاری را به مصرف کنندگانش با خوشنامی معرفی نماید.

    تاریخچه این واحد فعالیتش را از سال ۱۳۵۹ با همکاری گروهی از مهندسین صنایع غذایی به مدیریت آقای علی سرجی در منطقه ساحلی کشور (بابلسر) آغاز نمود.
    محصولات پودر سوخاری اولین محصول تولیدی تردک بوده که با روش مصرف بسیار آسان (آغشته کردن تکه های مرغ به این پودر) که موجب ازدیاد حجم و طعم مطبوعی میشود، تردی و یا به عبارت دیگر سوخاری شدن مرغ را فراهم می آورد. تولید پودر سوخاری که توسط شرکت تردک برای اولین بار در اوائل انقلاب آغاز شده تا کنون ادامه داشته و پس از سی سال هنوز هم با همان کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. فروش بالای این محصول خود نشانه پذیرش و آشنائی کامل خریداران نسبت به آن است.

    تولید پودر آماده کیک نیز در ایران برا ی اولین بار در سال ۱۳۷۰ در این شرکت آغاز شد که پس از ۴۰ سال هنوز به ترتیب واحدهای دیگری نیز با این تولید آشنا و در زمره همکاران این شرکت قرار گرفتند.
    در همین راستا به مرور تنوع تولیدات در این شرکت افزایش یافت که در حال حاضر می توان از انواع پودر آماده کیک ، پودر آماده پن کیک، پودر سوخاری، پودر سوخاری باربکیو (دودی) ، پودر سوخاری اسپایسی (تند)، پودر سوخاری میگو، آرد سوخاری، پودر آماده کتلت، جو پرک، جو سفید پوست کنده، آردسفید گندم، آردبرنج مخصوص شمال، آرد نخودچی و ادویه جات را نام برد.

    قابل ذکر است که تمامی محصولات تردک تحت پوشش و نظارت وزارتخانه های بهداشت و درمان و صنایع و معادن تولید میگردند. آزمایشگاه شرکت تردک در سال ۱۳۷۸ با دریافت گواهی تحقیق وتوسعه (R&D) از وزارت صنایع ومعادن ترجیحاّ در راستای تغییرات روز افزون سلائق غذائی افراد، همواره تلاش نموده تا با مواجه با تلاش مضاعف به تولیدی با کیفیت برتر توام با دانش روز اهتمام ورزد.
    شرکت تردک با دارا بودن آزمایشگاه تخصصی میکروبی وشیمیائی خود که همواره همراه با تحقیق وتوسعه محصولاتش انجام می پذیرد تمامی مراحل تولیدات خود را تا ارائه محصول نهائی که دراختیار مصرف کننده قرار میگیرد مستمراً کنترل نموده تا علاوه بر قبول مصرف کننده ، مورد سنجش وقبول ارگانهای مربوطه متخصص هم قرار داشته باشد .

    بستن
گواهی نامه ها
نشان برتر بین المللی غذا و آشامیدنی – اسپانیا 1996
کارخانه برتر کشور- 1389
نام تجاری برتر - اسپانیا 1995
محصولات
پودر چیکن استریپس
آرد نشاسته ذرت
پودر مرغ سوخاری اسموکی
پودر کیک آناناسی
پودر کیک توت فرنگی
پودر کیک کاکائویی
پودر کیک وانیلی
پودر کیک موزی
پودر کیک پرتقالی
پودر پنکیک با طعم آناناس
پودر پنکیک با طعم پرتقال
پودر پنکیک با طعم توت فرنگی
پودر پنکیک با طعم وانیل
پودر پنکیک با طعم موز
پودر پنکیک با طعم کاپوچینو
پودر پنکیک با طعم کارامل
پودر پنکیک با طعم کاکائو
بلغور گندم
بلغور جو
پروتئین سویا
آرد گندم
آرد ذرت
جو پوست کنده
جو پرک
آرد برنج
آرد سوخاری
نشاسته گندم
پودر آماده خمیر پیراشکی
گرانول سوخاری پولکی (پانکو طلایی)
گرانول سوخاری پولکی (پانکو سفید)
پودر میگو سوخاری
پودر مرغ سوخاری
پودر ماهی سوخاری
پودر مرغ سوخاری تند
پودر آماده کتلت
پودر آماده خمیر پیتزا طعم دار
پودر آماده خمیر پیتزا
پودر سوخاری پفکی تمپورا