ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -بوستان سعدی -تالار زیتون -ساختمان زیتون -طبقه فوقانی -واحد ۲۳
  • درباره ما : شرکت دل آراء اصفهان (شیلان کیش) از اوایل سال ۱۳۶۵ نسبت به کسب تجربه در بخش های مختلف تولید و بسته بندی انواع فیله ماهی اقدام و به تدریج از سال ۱۳۷۵ تنوع محصولات خود را افزایش داد و به صورت وسیع در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد . این شرکت بهترین و مجهزترین کارخانه عمل آوری انواع فیله ماهی و مواد گوشتی پروتئینی در استان اصفهان و مورد تأئید سازمان دامپزشکی کل کشور می باشد . این مجموعه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دل آراء اصفهان (شیلان کیش) از اوایل سال ۱۳۶۵ نسبت به کسب تجربه در بخش های مختلف تولید و بسته بندی انواع فیله ماهی اقدام و به تدریج از سال ۱۳۷۵ تنوع محصولات خود را افزایش داد و به صورت وسیع در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد .

    این شرکت بهترین و مجهزترین کارخانه عمل آوری انواع فیله ماهی و مواد گوشتی پروتئینی در استان اصفهان و مورد تأئید سازمان دامپزشکی کل کشور می باشد . این مجموعه با مشارکت مدیران موفق و با سابقه در زمینه تولید و بسته بندی انواع مواد پروتئینی برای دستیابی به کیفیت برتر و با استفاده ازتکنولوژی نوین در اصفهان با اهداف تأمین نیاز فروشگاه های زنجیره ای ؛ تعاونی ها ؛ بیمارستان ها ؛ هتل ها و ارگان های دولتی در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.

    محصولات شیـــلان کیش در مجموعه ای فرآوری می گردد که سیستم و قوانین گواهینامه های بین المللی HACCP & ISO۲۲۰۰۰& ISO۹۰۰۱ بر آن حاکم است که همین امر باعث شده تا مسئولین این شرکت بتوانند با صــادرات محصولات خود موجب رشد و شکوفایی صنعت تولید کشور باشد .

    در حال حاضر این شرکت در روز با ظرفیت حدود ۱۲۰۰۰ بسته بندی انواع مواد آبزی و دامی با انتخاب آخرین دانش و پیشرفته ترین ماشین آلات بسته بندی و بهره گیری از پرسنل با تجربه و با کمک کارشناسان داخلی و خارجی ، توانسته کلیه محصولات خود را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید نماید.

    محصولات : انواع فیله ماهی ، بوقلمون ، بلدرچین ، کبک ، اردک، شترمرغ، انواع قطعات مرغ، گوشت قرمز ، میگو در بسته بندی های فانتزی مخصوص عرضه در فروشگاه ها و در بسته بندی های ۱۰ کیلویی مخصوص هتل ها، رستورانها ،بیمارستان ها و مراکز طبخ .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
فیله تیلاپیا
فیله اسبک
فیله آزاد
فیله حسون سکه ای
فیله شیر
فیله شوریده بدون پوست
فیله شوریده با پوست
فیله-حسون-2
ماهی سوخاری
میگو پلویی
میگو مغز
بلدرچین منجمد
گوشت شتر مرغ
استیک حلوا صافی
استیک حلوا گیش
استیک قزل آلا
استیک قزل آلا رنگین کمان ویژه
استیک ماهی آزاد
استیک حسون
قزل