ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -نارمک- خیابان آیت -بالاتر از میدان هفت حوض- نبش کوچه مهران پور -پلاک ۵٨٨ -طبقه اول -واحد ٣
  • درباره ما : شرکت تولیدی الکل و مواد غذائی گوارا در سال ۱۳۷۱ با زیر بنای ۱۴۰۰۰ متر مربع بنا شده است.فاز اول آن تحت عنوان سرکه گوارا با پروانه ساخت ۲۳۴۰ از وزارت بهداری و پروانه بهره برداری ۱۱۵۸ و شماره ثبت ۱۳۲۸ در یکی از مناطق محروم استان لرستان در روستای ویسیان تاسیس و موسسین آن از افراد روستازاده و از بسیجیان دوران دفاع مقدس بودند و فاز دوم این کارخانه تحت عنوان واحد الکل اتیلیک طبی، در سال ۱۳۷۵ با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی الکل و مواد غذائی گوارا در سال ۱۳۷۱ با زیر بنای ۱۴۰۰۰ متر مربع بنا شده است.
    فاز اول آن تحت عنوان سرکه گوارا با پروانه ساخت ۲۳۴۰ از وزارت بهداری و پروانه بهره برداری ۱۱۵۸ و شماره ثبت ۱۳۲۸ در یکی از مناطق محروم استان لرستان در روستای ویسیان تاسیس و موسسین آن از افراد روستازاده و از بسیجیان دوران دفاع مقدس بودند و فاز دوم این کارخانه تحت عنوان واحد الکل اتیلیک طبی، در سال ۱۳۷۵ با شماره پروانه ۵/۸/۷۹/۲۰۷/ک به بهره برداری رسید.
    این شرکت در جهت نیل به جلب رضایت مشتریان محصولات خود را با کیفیت مطلوب و منطبق با مشخصات فنی تعیین شده توسط شرکت و یا توافق با مشتریان ، تولیید و با قیمت مناسب عرضه می دارد.
    این واحد تولیدی که شعار (( اندیشیدن به کیفیت سرلوحه کار ماست)) را در ذهن خود می پروراند،سعی بر بالا بردن کیفیت محصولات خود دارد ، در این زمینه کارکنان این شرکت کلاسهای آموزشی خود را گذرانیده اند.
    محصولات تولیدی این کارخانه شامل الکل اتیلیک طبی ، الکل صنعتی ، پد الکلی ، آب رادیاتور ۳ کاره ، آب مقطر، شیشه پاک کن، ضد یخ و انواع سرکه می باشد.
    در حال حاضر بالغ بر پنجاه کارخانه داروسازی و بهداشتی در سطح کشور طرف قرار داد این شرکت هستند که این خود دلیل بر بالا بودن کیفیت محصولات تولیدی این شرکت می باشد.
    شرکت در زمینه رعایت مسائل زیست محیطی به عنوان واحد نمونه در سال ۱۳۷۷ و در رابطه با فضای سبز، در سال ۱۳۷۸ به عنوان صنعتگر نمونه و در سال۱۳۸۰ به عنوان الکل ساز نمونه در کشور معرفی گردیده است.

    بستن
گواهی نامه ها
مجوز و تقدیرنامه ها
مجوز و تقدیرنامه ها
مجوز و تقدیرنامه ها
مجوز و تقدیرنامه ها
محصولات
اتانول 90 درجه (صنعتی)
الکل اتلیک طبی 96 درصد
پد الکلی
سرکه تقطیری
آب-مقطر-بتا5
آب رادیاتور سه کاره آلفا
شیشه شور گاما
شیشه شور گاما
شیشه شور گاما
شیشه شور گاما
آب مقطر بتا